2013年5月21日 星期二

Family Trip - 新春福建遊



汲取過去年一家人自由行上北京的教訓,我明白同屋企人去旅行唔須要太有型,跟團就好了。於是今年過年,我地就跟團上福建睇土樓。自由行都係留番同朋友去旅行先玩吧。




08年我已經跟幾個朋友自由行來過土樓一次。當時土樓仲未上世遺。幾年後再回來,土樓一帶真係commercial 左好多,develop 左好多。俾當地政府搞左一搞,土樓景區已不是我們當年看到的那個樣子。好彩我地當年去得早。






眾多土樓景區的新建設中我最 buy 的是這個土樓燈。好cute。















過年來土樓的遊客多如旺角街頭。等左大半天先等到個冇乜人的時機張相。惜都係多左條友。














chok 相 x 1




chok 相 x 2



有個人張張相都要 "gut" 個頭出來 x 1




有個人張張相都要 "gut" 個頭出來 x 2



有個人張張相都要 "gut" 個頭出來 x 3



有個人張張相都要 "gut" 個頭出來 x 4
















人多擠迫,到此一遊照,總是不能避免會影到幾個大陸佬。







土樓周邊發展迅速,興建了一大堆跟土樓感覺完全唔match的多快好省形石屎屋。





當年我們誤打誤撞住進了承開啟樓‧今日已淪為另一被遊客攻陷的熱點。不知樓主一家還在不在。



















扮飄逸 x 1




扮飄逸 x 2



晚上餘慶節目 - 爆笑「蓋棉枱」+「潛烏龜」。笑位在於他們反應其慢,笑點其低。



但二天參觀了很有feel 的舊街 - 香港路





























































過年遊客太多,廈門大學唔俾遊客入。惟有門前影個相留念。



乘船前往鼓浪嶼,人多到想死。雖然船的班次已經很頻密,但等上船的人都方死蝕底,船一泊岸就發瘋似的強擠上去。我們本來站在很近船的位置等船的。但船一到,我們身旁的一大堆人已越過我們強擠上船去,令我想起 Titanic 乘客爭上救身艇的場面。 本來很近船的我們上到船已經冇晒位了。 你以為這是人類離開地球的最後一班船嗎? 才不。五分鐘後又有下一班了。登上鼓浪嶼,人一樣多到痴線, 完全冇 mood 影相。過年千祺唔好去鼓浪嶼。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...