2013年5月25日 星期六

Rubber Duck in Hong Kong




黑雨後的星期四,終於都等到睇鴨熱潮冷卻,趁放工仲有少少時間未天黑仆出尖沙咀去睇。



熟悉的巨鴨,熟悉的畫面,從報章及facebook 已看了很多遍了。但當行近巨鴨第一眼見到佢的時候,心頭還是很興奮,拿出相機瘋拍。







要拍鴨的正面,最佳位置就是最迫人的天星一帶。好彩呢日人未算多,好快就成功進佔到最靠海的欄杆位拍照。不過影影下冇啦啦俾個自由行女人推開,佢要幫佢屋企人影相。對付呢d 野蠻行為,當然也要用野蠻手段。唔使出聲動氣鬧佢的,行埋去佢屋企人身邊唔理佢地繼續影就得架喇。



















在天星一帶拍夠後又去到海港城露天cafe 一帶拍鴨的側面。






拑住隻鴨咀

向海港城的counter 哥哥打聽上停車場天台的方法後就快步趁未天黑仆上去。 網上有人教路這裡是拍鴨的最佳位置。



先上停車場二樓。雖然有欄杆圍住,不過影鴨都夠位。



停車場二樓可以影到鴨仔照鏡








停車場二樓可以拍到比較勉強的人鴨合照



來到三樓停車場天合,鴨看來小了一點,但視野更廣闊。不少龍友已set 好腳架等拍夜景。我冇腳架,惟有趁未天黑齊多拍一點。














只是入黑後,巨鴨被廣告版照得反光



回到地面海港城那人多擠迫的樓梯,再近拍巨鴨。這裡夠光,不用set  腳架都夠清










由天光影到天黑,影左百幾張,乜都夠了。

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...