2015年12月5日 星期六

Family Trip - 東京秋葉之旅(五) - 明治神宮外苑、新宿御苑

這天繼續分組,但阿媽會加入我地「紅葉組」,細佬細妹就繼續係「鳩嗚組」,下午會離隊鳩嗚。汲取了這幾天的經驗,考慮到東京太早天黑及兩老腳力有限,決定只去兩個明治神宮外苑及新宿御苑兩個景點。


「屋企」等lift

「屋企」外的街道 x 1

「屋企」外的街道 x 2
齊齊坐地鐵

我地「屋企」位於「西新宿五丁目」站。這個「翹口㔆手」的名字考起了兩老。每次我問他們「我地屋企喺邊個地鐵站?」都有不同答案。有時係「西宿木五目丁」,有時係「五宿目新西丁」,六個字的次序總是錯,笑到我流眼淚。就算係的細佬都只係講得出西新宿三個字。老豆話D死人日本仔改埋D名真係難明。

明治神宮外苑
八點,一家人人齊出發到青山一丁目看明治神宮外苑的銀杏並木。以為已經好早,但這天是星期六,所以一早已經有好多本地人及遊客賞銀杏並木。只是這裡的銀杏並木似乎已過了最燦爛的時期,落葉比黃葉還多。


有D日劇Feel










行到神宮外苑前有銀杏祭活動,有多個熟食攤檔賣熟食,比開始凋謝的銀杏吸引。我們都花左不少時間食。
阿媽跟這位阿嬸在言語不通下神交下成交了一些海產。






銀杏祭熟食攤檔有垃圾分類站。掉垃圾前,大家都會自律將食淨的食物跟膠盒、膠袋、紙巾、水樽、水樽蓋分類,真係分得好徹底。細佬唔知頭唔知路,將食剩D野成盒拎去掉,結果D工作人員要親手幫佢將上述D野分番類。唔知香港搞垃圾分類可唔可行呢? 我地嘅環保意識同文明程度好似未到呢個level

原來中午的神宮外苑銀杏並木比上午更好看,陽光更充足,銀杏看來更茂盛。





離開銀杏祭活動會場,「鳩嗚組」成員細佬妹去原宿鳩嗚,我帶領兩老到新宿御苑去。

新宿御苑
未入新宿御苑已被場外的大銀杏樹吸引。

拋葉 x 1

拋葉 x 2

拋葉後傻笑
銀杏貴妃椅

幫老婆影相

新宿御苑需要收費,200 Yen,但入場的本地人及遊客依然相當多。其實新宿御苑的位置都算係市中心,土地應該好值錢。如果喺香港,恐怖已不保。我們在東京到訪過的幾個公園都很大,打理的很好,亦沒有限制遊人在草地上吃東西睡覺。一向討厭日本仔的老豆都佩服日本仔捨得將咁大塊地留來做公園。香港市中心都找不到這麼大又美麗的公園。











竟然有櫻花 !!
















掉錯手信事件
逛畢新宿御苑,我帶兩老回到Day 2逛過的tokyu hands行超市買手信。兩老買左幾包餅之後覺得攰想休息,於是走上餐廳層搵地方坐低等。日本的商場跟香港一樣,冇乜地方俾人坐,我地只好在一間未有人等位的餐廳門外搵D俾人等籌既位坐低。等得無聊,阿媽話要睇睇老豆手機的攝影作品,老豆冇野做就自發拎左袋垃圾去掉 (東京街頭冇乜垃圾桶,經常要keepD垃圾一段長時間先有得掉)。後來阿媽發現袋垃圾仲係度,先知道原來老豆剛才拎錯左剛剛在超市買的手信當垃圾掉左,好在唔係買左好多錢,都係1000yen左右。

其時餐廳開始有生意,餐廳經理禮貌地請我們離開,而「鳩嗚組」亦已歸隊。「鳩嗚組」行左成日街好攰,冇心機再慢慢搵地方食飯兩老又因為掉錯手信事件而互相埋怨,心情甚差,冇心機搵地方食; 結果我們又回到Day 2幫襯過的日式西餐廳食最後一餐晚飯。其實難得一家人到東京,又係最後一晚,我都唔想同一家餐廳食兩次,又唔係特別好食,仲要唔係食日本菜。不過個個都冇mood,我呢個有職責無地位的導遊都冇計。

港燦自由行
食完飯,「鳩嗚組」帶兩老回到tokyu hands超市買番頭先錯誤掉左既手信,再去藥妝店及「屋企」附近間超市繼續鳩嗚,作最後手信衝刺 ; 我就一個人到細妹口中好多野行的 Lumine East 百貨公司嘗試鳩嗚。連日來擔任紅葉組組長,我都冇乜時間去鳩嗚。雖然個人不太好shopping,但最起碼都要買手信俾同事交差。不過我只有大概兩小時,所以唔係買左好多野,只係買左幾條300yen 頸錬。咁平,可能是made in China的。行行吓,見到幾對操廣東話嘅人,有D仲拖住喼shopping。這令我想起早前有網民串香港人經常嫌大陸自由行鳩嗚阻街,其實係「五十步笑百步」。因為香港人自己去到日本咪又係一樣拖喼瘋買哈哈 ! 觀乎連日來我們一家在東京,時而控制不住聲浪在商店及車箱高聲說話,時而忘記了東京人坐扶手電梯是靠右企唔係靠左企而阻住左人時而因唔識路而在路口徘徊塞住條路時而忘記日本人要垃圾分類而把垃圾亂掉 ; 時而隨便在餐廳外的坐椅上坐下休息又冇幫襯,其實我們的行為在日本人眼中可能跟香港人睇大陸自由行無異。

9點半回到東京屋企,竟然只有細佬喺度。兩老同妹妹放低D野又出左去行超市同藥妝店未返。頭先兩老先話攰,做咩轉頭又走左去shopping?

最後一晚,大家忙於pack 行李,又忙於把兩老在下吉田買的過量生果吃掉。快樂的時間真係過得太快。一眨眼已經要離開這個為於新宿六丁目的東京屋企。 真係有D唔捨得。

「屋企」露台望出去



沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...