2016年2月17日 星期三

悼上水新都老麥

圖片摘自<上水人大聯盟> Facebook



其實McDonald都算係大財團。 大財團的一間分店執笠本來都冇乜好可惜。不過近年來香港人失去的實在太多,尤其是深受水貨客困擾的上水,以至上水人對開業超過二十年的新都McDonald結業都十分感慨,紛紛在<上水人大聯盟> Facebook留言或分享在McDonald的最後一夜。


對一班上水長大的八十後而言,新都McDonald係一個充滿集體回憶嘅地方。八十後的我們係睇 McDonald 廣告大。當年的 McDonald主打細路市場,即係我地八十後。麥當奴叔叔、小飛飛、漢堡神偷、滑嘟嘟由細睇到大。初初搬來上水時還未有 McDonald, 最近都要出太和。到後來新都商場建成,大概是我讀小三/小四的時候,McDonald 霸氣地租了地下的 king size 鋪位,估計有成萬尺,細路欣喜若狂。還記得當年新都老麥開張第一晚,生平最憎食老麥的爸媽都唔怕人迫 (還是敵不過我地三姐弟妹的「威迫」?),帶我地幾個細路去食晚餐。晚的情景到今日都仲記得。細個覺得這家King Size McDonald 真係好大好正,喺外面行過仲可以聞到濃烈的炸薯條香味,收銀有成十條 line都依然要排隊,店內仲有個區專搞生日會,有幅巨型 McDonald卡通人物油畫,睇見都開心 (可惜一直以來,都未被邀請過參加McDonald生日派對,童年遺憾也)。門口仲有個麥當奴叔叔蠟像迎賓。



家裡唯一一張上水新都老麥的照片,是妹妹幼稚園時跟學校參觀新都老麥時拍的。背景是文中所說的那幅McDonald卡通人物油畫。

為左氹阿媽帶我地食新都McDonald,我同細佬將當年<大家樂永遠一百分>的大家樂廣告歌重新編曲改詞,運用了「排比」、「遞進」等修辭手法寫成了一曲 <麥當奴永遠無限分> :
<麥當奴永遠無限分>

 「豆泥」酒家只得零雞蛋。 
   (註 : 原名圓苑酒家,喺上水舊墟,又污糟又殘舊,我地細個都好憎去。但老豆貪佢易搵位,又近投注站,所以雖然「豆泥」都成日要去)

  大快活只得二十分。 
   (註 : 喺屋企樓下,仲未執)
  富江酒樓只得五十分。
  (註 : 喺屋企樓下,細個成日去,舊年執左)
  大家樂永遠一百分。
  (註 : 喺新都老麥隔離,舊年執左)
 麥當奴永遠無.限.分!!!



因為新都老麥夠大,門口位置經常被區內老人師奶及菲傭姐姐(當時未流行印傭)佔據吹水。踏入二千年,McDonald轉打年青人老線,target依然是我們八十後。店內的麥當奴叔叔、小飛飛、漢堡神偷、滑嘟嘟等幾乎絕跡,但我地中學生依然鍾意放學去食吓新地,傾吓 project。 連我媽有次同老豆吵架 “離家出走“都係走左去新都 McDonald. 你話上水新都老麥點會唔係我地嘅集體回憶?

新都老麥一直生意都好好,所以開左之後,好快上水就接二連三開左幾間老麥,高峰期有五間。到後來,自由行殺到,新都廣場大幅加租,新都老麥的鋪位面積大幅縮小至原來的四份之一,已經沒有以前的霸氣,變得狹小而焗束。加上店內愈來愈多自由行及麥難民,而我也過了認為“麥當奴永遠無限分“的年紀,所以愈來愈少幫襯,只是偶然行山前去買個早餐打包。去年新都大家樂結業,網上流傳老麥都做唔住,我以為只係吹水,深信大財團不會倒下,但,賣快餐又怎會敵得過金鋪藥房化妝品店的衝激?現在,曾經叱吒上水丶陪伴上水八九十後成長的新都老麥曾的倒下來。

連財雄勢大的老麥都做唔住,上水人就快出街無飯食。

那些年的 king size 新都老麥
圖片摘自<上水人大聯盟> Facebook

那些年的 king size 新都老麥
圖片摘自<上水人大聯盟> Facebook

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...