2019年9月16日 星期一

一個人的俄羅斯之旅 [三] - 滴血教堂、葉宮、冬宮分館General Staff Building


俄羅斯很多景點都起碼十點才開門,但可能是時差的關係,我總是七點多就醒了。放慢節奏梳洗,去廉價自助快餐店食早餐,點都磨唔到十點。今天來到滴血教堂才九點九,來到先知原來開十點半,惟有去附近一間不知名教堂坐吓,點知一入去竟然見到一班香港來的教徒用廣東話在教堂內祈禱。我究竟在香港還是俄羅斯?


在路過的教堂巧遇集體用廣東話祈禱的香港教友

回到滴血教堂,已經有不少旅遊團等候入場。雖然有中國團但他們只在外面拍照,沒有入內。教堂不大,但圖案十分別致,色彩奪目,十五分鐘可以看完。


之後坐地鐵駁公車去市郊的葉宮。雖然完全認唔到地方名嘅俄文,但網上的攻略資料已足夠讓我順利找到去葉宮的小巴。只是意外地車上的外藉遊客只有我一個。

用google map追蹤巴士的位置,順利在靠近葉宮的巴士站下了車。網上及LP都說葉宮的遊客驚人,參觀又被趕,但我去我的時候遊客並沒想像中多,雖然參觀唔路線被規定了不能自己亂走,但也有足夠時間慢慢拍照。


左上: 網上登記人士的入口,不用排隊,人也不多。
右上: 上樓梯進入大廳前還得穿上保護鞋套


葉宮入場費雖貴,但的確華麗奪目,金碧輝煌,值得一看。


葉宮花園也是king size, 根本走不完。經過昨日廿九公里的步行後,我已沒有力氣走完整個花園,遊了兩小時便坐公車離家了。



圖上: 一個人在花園看著這個無敵湖景啃三文治作午餐,雖孤單,但寫意。我沒有想過5月的俄羅斯是這麼翠綠。

回到地鐵站前特意去旁邊的 teremok 快餐店食俄羅斯 pancake 作tea。問店員拿了份英文menu.原來還有中文的。女店員很nice, 買完仲好好笑容同我講 have a nice day, 係我整個俄羅斯之旅見過最燦爛的笑容。我選了羅宋湯、三文魚pancake, 都不俗. 湯不會太咸,飲完冇口渴,應該冇味精. 可能落左好多紅菜頭,飲完係咁放屁,應該幾足料。



食飽去冬宮的分館 general staff building 睇畫。這天開到九點。我六點入去行到快九點。遊人不多,行得幾舒服。入面仲有梵谷同莫奈的真蹟。


睇完博物館又肚餓,回到我最愛的廉價自助餐廳stro no.1 吃晚飯。今晚我好想食白飯。點了牛肉加白飯, 好食, 好香港! 五分鐘食完。


好好食的廉價牛肉飯。5分鐘已被我KO。

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...