2021年4月28日 星期三

背包遊高加索 [九] - 閒遊 Juta Valley

 


Kazbegi hostel 食過豐的早餐後,我出城搵包車入距Kazbegi 21公里的 Juta Valley

 

早上從Kazbegi望向山上的Gergeti Trinity Church 

來到Kazbegi的停車場,沒見幾多架車,幸唯一見到的老司沒有開天殺價,開價跟巴士差不了多少。雖佢架車有D殘,但我都沒怎還價,爽快上車往更偏遠的山區Juta出發。

 

左上: 前往Juta 的路都是土路,要做好防塵準 

下排: 路經小鎮Sno。我 Juta 安頓後就徒步過來。 

不到一小時到達 Sno。見司開價低廉,我地叫佢後日過來 Juta 接我地番Kazbegi,仲影低佢架車做記認。不佢最後甩底。

Juta有一個很受歡迎的住宿地 Zeta Camping,可camping 或入住多人間小木屋。我打算在 Juta 留兩晚,但只卜到一晚Zeta Camping的床位。所來到Juta後要一晚住宿。 Juta 的住宿選不多,而除左Zeta Camping外,其住宿都偏貴。在 booking.com 了一家最便宜的 Loli’s Guest House,見仲有房就沒有預先bookwalk-in 入去,到步後只有一個不諳英語的婆。由於雞同鴨講,佢搵左另一家旅的老來做電。翻說雖有一間房剩,但可要留給其他客人。問翻她的旅有沒有床位,她說沒有。後婆著我在旅館牆外坐低等一等,擾一輪之後不知為何又安到一間房給我。等她打掃一會以後終可以入住。

 

@ 頗為簡陋的 Loli’s Guest House

尚旱,陽,我先洗衣服,利用猛將衣服晾乾才出去走走,打算儘量徙步向Sno 鎮方向前進,走到累就走回頭。


從 Juta 走到 Sno 的路上。剛開始走時天色不錯,路邊有些地方還結了冰


行行吓要過河,對腳濕晒,要動用 M巾索水



單程走了兩個小時,來到一個人煙稀少的不知名小鎮。後來翻查 Google Map ,我們應該走了7.5公里來到一個叫  Karkucha 的地方。 由於天色開始轉差,還下起細雨,我們決來在這小鎖歇一會就走回 Juta。


@Karkucha ,幾乎沒有人


冒著細雨走回頭路。走番轉頭去要上好多斜路,都有D攰。好在雨唔係好大。


回到 Loli's Hostel 的旅館,沖涼之後在旅館食晚飯。行左成日,我們又累又餓,對晚餐十分期待。旅館的早餐及晚餐均需另外付費。之前在 Georgia 旅館用餐的經驗都不錯,性價比都很高。唯獨這晚在 Loli's Hostel  的晚餐就十分令人失望。只有沙律、芝士、酸瓜和幾乎是白烚的意粉,份量甚少,費用卻比我們在其他旅館付過的更高。本來以為這裡位處偏僻,對食物不能有太高要求。但第二晚我們在 Juta 的另一家 hostel  "Zeta Camping"的餐廳就能夠以更低的價錢吃到了相當不錯的午餐及晚餐。 如果要去 Juta ,住唔到Zeta Camping,都要入去食番餐呀! 


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...