2021年4月7日 星期三

背包遊高加索 [八] - 靚景之路 : 從 Tbilisi 到 Kazbegi

Tbilisi 的疑公屋單位過了舒的一晚後,我又再背起我的家檔,步行到 Didube 巴士站搵車去另一山區Kazbegi。從TbilisiKazbegi 秀麗,沿經過多個景點,所今次我豪一次,包車前往。網上攻略說車程太約3小時,包車來回200 GEL。甫來到Didube 巴士站,我的目光已落在全場目測最新穎舒的那輪私家車上。司開價多少我忘了,但戰友Tak 對此車一見傾心,加上Georgia 之旅快將完結,感洗錢可豪小小,就豪一次坐架靚車吧。 


第一站是Ananuri Fortress,曾出現在「 Lonely Planet - 高加索」的封上。但要拍到Lonely Planet那張相的宏觀角實在困難。一來人多,二來古堡位處山及湖中間,難以在附近找一個地方拍到古堡的全景。可要去好遠或者在對面山坡 zoom 過來影。所Ananuri Fortress 拍的照都太近,拍不到它的氣勢。



Ananuri Fortress

之後來到氣勢磅礴、景壯麗的 Russia-Georgia Friendship Monument。這海拔較高,一身夏天look 打扮的話落車都幾凍。比起那塊紀念碑,更吸晴的是那玩滑降傘,價錢也便宜,不到HKD1,000,加上當日天好,視野廣闊,雪山都清淅可見,實在心動。我忘了當時為什麼沒有玩,可是因唔知司肯唔肯等、又或者驚唔夠cash、安之類。依家睇番D相就相當後悔。畢好天氣可遇不可求

Russia-Georgia Friendship Monument

 

壯麗的 Russia-Georgia Friendship Monument

圖右下是忘了名字的天然溫泉。


                            

圖左上: 坐左成朝車,包車司怕我肚餓,竟買左幾塊烤餅俾我地食。

下圖: 我們在Kazbegi 的 Dorm room 及不俗的早餐。本來以為可以兩個人擺埋間房,相當唔錯,但晚上有個阿叔入住,仲扯鼻寒


下午來到Kazbegiwalk-in 走入一家設不俗的hostel 落腳後就去吃的,之再上山去睇Gergeti Trinity Church


              

Gergeti Trinity ChurchKazbegi的重點。可坐車上去,但其行山上去絕值得,風景十分壯麗,是香沒有的雪山+草原view,路程大概1 1.5小時。行山的人也不少,不怕迷路。條件是要有行山鞋,因條路大多係碎石,都幾跣。教堂上面仲有一個冰川,但要上多三個鐘。我時間有限,第二日就會離Kazbegi市,深入山區其地方,所唔上冰川了。

我,高加索一帶的修道院及教堂多都起喺風光如畫的山上,但規會比西歐的細。可能因更悠久,內部亦比。所遠睇靚過近睇,室外睇又會靚過室內睇。是已當Gergeti Trinity Church已出在我眼前的時,我在遠處人少的地方坐低hea 吓欣吓風景,不用趕著上教堂同人迫。

 

教堂外人山人海

                                教堂內比較簡樸

  

圖下: 從山下回望山上的Gergeti Trinity Church

Gergeti Trinity Church 走落Kazbegi小鎮已快天黑。我先去 visitor center,打買明早出發往山區小村 Juta 的巴士票,怎料之幾天的巴士票都賣光,只能明天一早搵包車。跟 hostel打聽包車的價,職說她沒有相熟司可介,又坦言Kazbegi太多遊客, 是個 expensive place,食、住、行都較貴。雖只在這待一晚,但都感到Kazbegi跟另一山區 Mestia 相比物價較貴,餐又貴又唔抵食,城鎮感亦較商化。如 Georgia 旅行,兩個山區只能選一個,我會選遊較少較幽靜、物價較平的Mestia

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...