2007年5月30日 星期三

澳洲工作旅遊遭扑劫   昏迷5周港青年開腦保命

我一直都冇諗過去澳洲會有生命危險,直到0係澳洲聽到有5個backpackers 0係queensland 坐hostel車去農場開工時撞車死左先意識到原來死亡可以咁接近。對於當時係澳洲日日坐hostsel車開工0既我來講,聽到呢個消息真係好心 up。好彩最後我都冇穿冇難番來。

呢位香港人兄真係好不幸。放棄份工一心到澳洲闖蕩竟然搞成咁。願主祝福他。




【 本 報 訊 】 滿 懷 希 冀 到 澳 洲 工 作 及 遊 玩 的 香 港 青 年 蔡 漢 傑 , 去 年 被 劫 匪 重 擊 頭 部 , 腦 部 重 創 , 險 成 植 物 人 。 經 歷 九 死 一 生 後 , 正 接 受 康 復 期 治 療 , 務 求 把 握 時 間 刺 激 腦 部 發 展 , 步 行 如 廁 全 要 從 頭 學 起 , 31 歲 再 次 學 習 說 話 的 他 說 : 「 很 想 … … 很 想 … … 回 家 」 。 家 人 憂 心 其 康 復 進 度 外 , 還 為 大 筆 醫 療 費 徬 徨 。   記 者 : 梁 洵 瑜


















去 年 今 日 , 任 職 測 量 工 作 的 蔡 漢 傑 正 籌 備 到 澳 洲 工 作 旅 遊 , 打 算 用 一 年 時 間 , 到 當 地 體 驗 生 活 , 6 月 中 與 友 人 一 起 出 發 , 先 在 悉 尼 一 家 DVD 廠 工 作 , 賺 多 一 點 盤 川 後 , 計 劃 在 12 月 展 開 旅 程 。 但 06 年 11 月 17 日 的 凌 晨 , 不 但 改 變 了 這 個 圓 滿 計 劃 , 還 可 能 改 變 了 他 的 一 生 。 「 晚 我 開 OT ( 加 班 ) , 半 夜 收 工 , 朋 友 車 佢 到 中 央 車 站 落 車 , 佢 電 話 亭 打 畀 香 港 女 朋 友 , 點 知 俾 三 個 人 襲 擊 。 」 與 蔡 一 起 去 澳 洲 的 朋 友 Iris 憶 述 。
當 地 朋 友 翌 日 還 不 見 他 回 家 後 報 警 , 才 知 道 出 事 , 「 我 趕 往 醫 院 時 , Billy ( 蔡 漢 傑 的 洋 名 ) 已 經 要 做 第 二 次 開 腦 手 術 , 個 腦 嚴 重 出 血 , 腫 到 好 大 , 大 3 倍 咁 。 」 家 人 即 時 由 港 趕 往 澳 洲 , 「 Billy 一 直 昏 迷 5 個 星 期 , 聖 誕 後 , 有 一 日 佢 隻 手 用 力 咁 住 我 , 但 仲 未 醒 」 , 一 直 在 澳 洲 照 顧 他 的 姊 姊 蔡 素 芬 說 。
至 今 年 1 月 下 旬 , 蔡 漢 傑 才 慢 慢 恢 復 知 覺 , 由 於 腦 部 重 創 , 要 切 開 及 取 出 頭 骨 減 低 腦 水 腫 的 壓 力 , 至 今 仍 未 放 回 頭 部 , 令 他 的 右 腦 看 來 像 凹 下 去 了 一 樣 。 「 初 時 佢 乜 都 唔 記 得 , 家 都 記 得 番 家 人 」 , 因 右 腦 較 傷 , 左 邊 身 軀 活 動 能 力 受 損 , 轉 介 康 復 醫 院 約 4 個 月 , 由 說 話 、 用 手 、 行 路 開 始 , 重 新 學 習 。


未 知 公 司 保 險 賠 不 賠








「 想 返 香 港 , 屋 企 度 , 梗 係 想 返 去 。 」 Billy 向 記 者 說 。 但 他 已 無 法 記 起 意 外 經 過 , 現 時 只 能 專 心 接 受 治 療 , 希 望 可 以 盡 快 站 起 來 。
決 定 到 澳 洲 前 , 他 沒 有 想 過 當 地 治 安 , 但 沒 想 過 會 這 樣 差 。 其 姊 指 , 當 地 警 方 至 今 仍 未 能 拘 捕 疑 犯 , 弟 弟 的 銀 包 、 背 囊 , 甚 至 外 套 都 被 搶 去 。
對 於 弟 弟 意 外 , 蔡 素 芬 接 受 訪 問 時 多 次 落 淚 , 「 其 實 真 係 好 徬 徨 , 好 徬 徨 」 , 擔 心 康 復 進 度 , 也 憂 慮 大 筆 醫 療 費 , 「 佢 急 救 醫 院 最 少 都 要 用 50 至 60 萬 ( 港 元 ) , 家 康 復 醫 院 一 日 要 成 875 蚊 ( 澳 元 ) , 一 個 月 十 幾 萬 港 紙 , 暫 時 未 知 佢 公 司 保 險 賠 唔 賠 。 」


「 駐 澳 辦 」 幫 不 到 甚 麼








自 意 外 後 , 蔡 素 芬 停 薪 留 職 到 澳 洲 照 顧 弟 弟 數 個 月 , 面 對 安 排 弟 弟 返 港 與 否 , 對 她 造 成 很 大 壓 力 , 「 返 又 驚 會 影 響 康 復 , 唔 返 香 港 , 澳 洲 一 年 要 百 幾 萬 」 , 在 意 外 初 期 , 找 過 當 地 ( 特 區 政 府 ) 駐 澳 辦 事 處 , 「 但 幫 不 到 甚 麼 , 有 送 過 花 慰 問 」 。
港 大 醫 學 院 腦 內 科 副 授 張 德 輝 醫 生 指 , 腦 重 創 病 人 必 須 及 早 接 康 復 療 程 , 康 復 機 會 較 大 , 「 腦 細 胞 雖 然 死 , 但 可 以 刺 激 佢 用 其 他 神 經 」 。 醫 學 界 利 用 回 饋 療 法 , 透 過 治 療 如 步 行 等 刺 激 其 他 腦 神 經 。 有 些 人 左 右 腦 半 球 受 損 , 但 腦 中 間 仍 有 很 多 神 經 可 用 , 青 年 人 康 復 潛 力 較 大 , 而 澳 洲 則 是 腦 康 復 治 療 的 先 驅 。

專 家 之 言 : 工 作 旅 遊 應 購 全 球 意 外 保








本 港 與 澳 洲 、 新 西 蘭 及 愛 爾 蘭 政 府 合 辦 「 工 作 假 期 計 劃 」 , 讓 18 至 30 歲 青 年 到 當 地 工 作 及 旅 遊 , 為 期 一 年 。 其 中 澳 洲 最 受 本 港 青 年 歡 迎 , 每 年 共 設 1,000 名 額 。 保 險 業 人 士 建 議 這 類 遊 學 人 士 購 買 「 全 球 性 意 外 保 險 」 。


保 額 可 高 達 100 萬 元








澳 洲 大 自 然 景 色 吸 引 , 又 有 不 少 知 名 酒 莊 , 經 濟 持 續 向 好 , 近 年 吸 引 不 少 年 輕 人 到 當 地 短 期 工 作 以 深 入 體 驗 當 地 生 活 , 數 年 前 已 與 本 港 簽 訂 協 議 , 推 出 工 作 假 期 計 劃 。 對 於 這 種 長 達 一 年 的 工 作 遊 歷 人 士 , 世 運 保 險 顧 問 主 席 羅 少 雄 指 , 一 般 旅 遊 保 險 賠 償 額 有 限 , 不 足 以 應 付 以 年 計 的 海 外 遊 學 需 要 , 建 議 購 買 全 球 性 意 外 保 險 。
這 類 一 年 制 保 險 計 劃 , 保 障 範 圍 包 括 個 人 意 外 及 醫 療 等 各 方 面 , 賠 償 金 額 較 一 般 旅 遊 保 險 高 , 遊 學 目 的 地 為 歐 美 澳 紐 等 地 區 的 人 士 , 更 需 要 購 買 這 類 保 險 。 「 呢 類 地 區 醫 療 費 用 出 名 高 昂 , 全 球 性 意 外 保 險 醫 療 保 費 可 高 達 過 100 萬 元 , 比 起 旅 遊 保 險 只 有 30 萬 醫 療 保 費 高 好 多 。 」


1 則留言:

  1. 距真系十分不幸運,願主祝福其他工作假期計畫的朋友都安全完成他們的行程!!!
    我打算13年往新西蘭實現我的夢想.....

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...