2007年5月19日 星期六

半年又半年

今個禮拜係我跟開0既program 0既考試週,我都去左3日考試局。今次呢個考試可以話係自己同ka ho兩個一手一腳去搞,上司都放心俾我地自己搞,好彩冇出事。除左lecturer放錯料俾錯tips事件,不過呢件事就唔關我地事。只怪同學唔好彩,lecturer好心做壞事。


考試局hold考試好專業,好多我地冇諗過0既minor野,佢地都會兼顧。面對佢地我同ka ho都覺得自己好唔pro。不過就俾我地d學生投訴佢地annoying同distructive。我地d學生真係被寵壞了,連考試局都敢challenge。講真,有邊間學校會有個customer service deepartment 俾d學生問呢樣問果樣,仲要真人即時接聽兼朝九晚九? 我地d學生只會當自己係customer,唔係學生,對學校同lecturer完全唔尊重。只會要求校方遷就自己,唔會要自己就學校,好似成間學校得佢一個學生咁。香港人真係難服待。


問起新同事阿james 0係我地度做係咪好過之前做保險,佢話呢度有好大發展空間。我奇怪0係學校做野既發展空間點會好過保險,佢有d唔好意思咁話呢度有好多野可以改善。我笑問有d乜可以改善,佢醒目地說佢未做好自己本份唔會講咁多野。估唔到外表像個大細路既james咁圓滑。我初初入來都睇唔過眼公司0既問題,不過依家已經唔想理,唔會俾佢地影響到我自己。


繼上個月宣佈加人工之後,前日阿頭叫左我入房派花紅俾我。我唔知其他同事有冇份,因為上次加人工係續個續個入去見阿頭,今次就只得我一個去見佢。花紅都有成二千幾,不過奇怪地我冇乜特別高興。我值唔值得公司對我咁好呢?我真係有咁好咩?我d同事都唔差。點解佢地冇我有?點解上司會覺得我好過ka ho?


0係公司做野,有幾個好難得0既好處:


1. 上司睇得起我,有計傾


2. 同事關係融洽,似同學多過同事


3. 我完全可以做番自己,唔使扮野


4. 偶然要受學生氣,但工作壓力不大


但我會唔會0係教育界發展?唔會!咁我再0係公司做落去可以做得d乜? 唔知。咁我仲點0係度做落去? 我成日諗住走,但同事阿當提醒我,我依家要做0既野,係咪已經做到最好? 我要學0既野,係咪已經學完? 都未做到最好又未學sai d野,又憑咩走?


********************************************************************************


睇左<喝一口恆河水>,一本比較有深度0既旅遊/生活體驗書,風格有d似<浪蕩澳洲365日>。很喜歡那個書名,比那不知所謂的 <小女孩大背囊>入型 入格兼有詩意n倍。作者本身是記者。睇左佢0既書,令我明白點解人地可以做記者,我唔可以。因為人地完全可以做到我手寫我心,將內心抽象0既感覺具體描繪出來,但係我唔可以。


如果我有機會出本寫我澳洲之旅0既書 (當然有排都唔輪到我出),應該叫咩?


<吃一口袋鼠肉>?


<嘗一口vegemite>?


<抱一隻小樹熊>?


<飲一口victoria beer>?


<食一敞 hungry jack>?


<試一次sky dive>?


<叫一聱 g'day mate>?  ..................


都缺乏詩意,還帶點滑稽。


不過點都好過<小女孩,大背囊>


***************************************************


繼<當四葉草碰上劍尖時>之後,tvb又一教我睇到比死更難受0既劣作 - <謎>


我實在頂唔順那個超級"懶"型0既王貽興和那行行企企唔知做乜,間唔中會同阿伯鄭少秋扮調情0既"謎女郎"


我寧願重投亞視"第一手真相"陳啟泰0既懷抱,睇番d "屋村有細路除處玩耍" or "有阿伯0係街邊隨處便溺" 0既芝麻綠豆事。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...