2007年5月25日 星期五

我的日本朋友結婚了!!

 

好開心收到我0係澳洲識0既日本朋友 kaori 既結婚相。舊年呢個時候我地仲0係澳洲浪蕩,今年佢已經嫁作人婦,仲話好快要做媽媽。kaori總教人喜出望外。細細粒又身型單薄0既佢係潛水教練;我地0係澳洲tnb fram打果份悶到抽筋但好好搵0既tulip planting時,我mp3個headphone壞左,好彩佢多左一個headphone可以借俾我,等我打工時可以聽下歌唔使悶死; 之後我地先後離開emerald backpackers,但居然俾我0係兩個月後0係mockey mia睇海豚時撞番佢; 臨離開澳洲,又收到佢0既email相約我見面,之後仲一直keep in touch。0係澳洲我遇到0既日本人不少,可以keep in touch 0既就只有佢。大日有錢去日本玩,一定要搵下佢,仲有佢0既仔女。






沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...