2007年5月8日 星期二

廣西之旅 - part II



一早起身為這天的戶外活動做準備。八點去LU LU BAR食西式早餐,22蚊有HAM AND CHEESE奄列、鮮橙汁、COFFEE,不俗,又有FEEL。我係香港都未試過咁樣0既早餐。




THEN八點去旅行社MEET導遊,佢話前幾日落雨,遇龍河D水未必去得切,所以我地先踏單車去月亮山。原以為唔識踐單車0既我會做乘客,點知導遊BOOK左架雙人單車,等我有機會享受踐單車-既樂趣。0係人多車多0既陽朔市區踐單車都幾驚,直至離開市區,同導遊邊踐邊吹水邊睇田園風光才爽。








發現自己一個踐爬山單車的TAK遠遠落後,原來佢架車唔得。直至到了一個景點,佢趁混亂稍稍踐左其他人架車走左。可憐那位被他換了單車0既遊客。



踐了45分鐘才到月亮山,導遊不上。我同TAK0係一個分支路走錯了路,不過影左靚相。用了半小時上月亮山,挺宏偉。有一本地老婦纏著兩個男人又幫佢地撥涼又帶路,那兩個人都不肯幫她買枝水,我同tak一人一半幫她買了枝娃哈哈。












落山,導遊話可以去遇龍河玩竹筏,大喜,怒踐過去,但路難,”鄧”到屎忽都痛,tak話擔心處女膜穿,話穿左唔抵。

好不容易熬到遇龍河,船家話今日水大,唔可以玩太耐,只可以玩半個鐘。但我地俾左2小時的錢,冇得退!!不過其實要坐0係度2個鐘都幾悶。



玩完竹筏才1點,4點先去遊漓江,於是0係一家個老闆好好脾0既食店食過$3.5的桂林米粉便上酒店休息。tak訓到唔願起身。

4 點去旅行社搵導遊帶我地坐公車去興平join遊船tour,去到車站架公車走左,導遊帶我地去路截車,好快有第二架車,但導遊未交代完我地落車後搵邊個我地就被車上的售票員扯上車。一上車,仲未睇清楚有冇位,就被喝令蹲下。一直蹲到出左市區,售票員叫蹲在我前面的女人拿出她腳下的小椅子俾我同tak坐。就這樣,我地坐0係公車走廊的小椅子逾半小時。有d遲上車的還要企。


到達興平,搞左一輪先搵到船家。佢帶我地去一飯店,飯店內已有約廿人在等候,都是上船的。then船家又帶我們行十五mins去碼頭。碼頭人多,原來人民幣廿蚊紙上0既logo就0係眼前。


0係等碼頭待了一會,以為好快有船坐,點知臨上船,船家叫我地退後,話有水警。唔怪之得個trip 0既安排咁奇怪,原來個tour 係非法。天好似快黑,又唔知等幾耐,tak幫襯了附近一檔小販買了可能係史上最難食的柚子來食打發時間。

又等左15分鐘,終於可以上船,船家叫我地加快腳步,有d似走難。架船係半密封木船,開始時個個都乖乖地安坐其位唔走開。坐坐下,唔知邊個發起要走出船頭影相。之後,船上秩序大亂,乘客(包括我地)都湧上船頭露天的地方拍照同睇風景,有人更自行推開近船頭的天花板。船夫也闊佬懶理,任由乘客"搗亂",自己則繼續邊駕船,邊講解。雖然的確係混亂左d,人人走到咁出係有危險性,但難得拍得好照片,又不用困在密封的遊船上欣賞漓江風光,讓大家跟漓江更接近,皆大歡起。














遊船時正值黃昏,景色壯麗而恬靜,回程時又擺了個船頭位睇江景吹吹風,我十分享受今次非法的游漓江之旅。

上岸後即有一"三腳雞"司機在碼頭兜生意,1蚊坐番車站。汲取剛才坐走廊的教訓,我同tak決定跳上三腳雞比其他同團乘客更早到巴士站,上巴士擺個靚位。後來証實呢一蚊係抵俾。因為公車的職員盡力將車上每一個空間填滿‧一架等同香港14座size 0既公車,單是車頭,已坐了十人。遲上車的人或企或像沙甸魚般逼番陽朔。

番陽朔後買了些乾糧for之後兩日上梯田用,又到了一露天bar食了一頓西餐(點了湯、mexico 雞肉卷、印尼炒飯,又好食又平,可惜胃口不太好),book了全景樓往龍脊梯田的專車,回酒店休息。


1 則留言:

  1. 你好呀, 我留左言...可以的話可唔可以比d意見呀...係關於d education program的問題黎. 謝謝先.

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...