2007年5月21日 星期一

Travel Life 網聚

參加左travel life 0既網聚,有機會見下去左澳洲0既hk人

本來對參加呢d網聚有d抗拒,因為自己個trip又唔係好巴閉,好似冇咩值得分享

不過諗起自己出發之前都好徬徨,好多野都想搵個人問想知,又好想認識多d同道中人,於是膽粗粗一條友去左。(未去oz之前我一定唔會一個人去呢d陌生人0既gathering)。

連埋我,total有6個去過澳洲0既人出席,不過我地都要解答未去過0既人0既問題,冇乜時間同佢地2地詳談。今次呢班pre whm 大多係做開野幾年才去米,除左3個一齊出發0既poly fresh grad, 佢地都意外我已經去左澳洲都咁白淨,笑稱自己仲黑仲似去過番來的人,我也不否認’。去過澳洲的人,大多已"還俗"做番一個普通香港人,有的仍繼續浪蕩,搞生意/做part time,還打算做寶福山sales,唔知講真定講笑。有個上星期先番來的似乎還浸醉於backpacker歲月中,一身backpacker打扮(大backpack、涼鞋、行山褲)出現。最搞笑0既係俾我0係一個ex whm jacky相簿見到auch同另一個我0係oz見過0既韓女,另一個香港女仔都話0係hobort見過auch。同大家share曾經0係澳洲遇過0既人,感覺很有趣。

個gathering  由6:30開始,由於我被一班pre whm包圍,我講野多過食野。傾到十點個餐廳關,大家都意猶未盡,再落city u 大堂圍住再講。講起行李0既問題,poly3人組竟然問有冇需要帶一年用0既日常用品(eg shampoo, ),jacky抵死地答到"其實澳洲好先進,去澳洲唔同去非洲,好多野都可以買到,係唔使帶一年0既衛生巾".原來jacky只帶左旅行裝shampoo沐浴露去,竟然用左一年都唔使再買。大家又share番一d澳洲之旅0既瑣事,原來大家都曾經用lonley planet當枕頭,自己補勞工手襪同補鞋。

好想再有機會同其他 pre whm sharing。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...