2007年5月19日 星期六

廣西之旅 四 - 龍脊梯田




五點半起床往觀景樓睇日出。天光得好快,出門時天還暗,到觀景樓便全亮了,太陽亦很快便出來。老實說,這個日出是令人有點失望。因為天色並沒有甚麼變化。如果梯田的水多一點會漂亮多!!



睇完日出回到金美閣只係七點,tak回房睡覺,我同豬朋到common room食早餐 - 煎蛋米粉,$5,不俗。豬朋串我地兩個女仔一齊去旅行,一定係冇拖拍。我無言以對。
 
豬朋。
食過早餐,我也耍回房睡一睡。十點,同先走0既豬朋告別,嘗試再訓,但樓下的廣東話家庭不斷傳來細路叫聱、阿媽鬧仔聲、師奶吹水聲。好幾次剛睡著又被他們吵醒。直至中午他們走了才耳根清靜,我們便下樓吃午飯寫日記。午飯期間,一以色列女上前休息,與她閒聊一會,tak邀請佢跟我地同昨日幫我地揹行李的瑤人一起去3號同未開發0既4號觀景台。

3點會合瑤女以女出發。由旅館行去3號的山路比昨日的難走,上落較多,不過天氣好,我們都應付裕如。以女對瑤人的生活很感興趣,托我們問了瑤女很多問題。我那時才知原來她們的頭髮是用發酸的洗米水加山泉水洗。我們住的金美閣的老闆是瑤人。他們因為起旅館欠了巨債。



走了差不多一小時到了3號觀景台。3號跟1號和2號觀景台的分別時3號位置較低,但景觀一樣遼闊壯觀。在3號小休片刻便到了未開發的4號觀景台。因為未開發,前來的人不多‧以女突然心血來潮,要瑤女幫她弄個瑤族頭,引來無數人注視。有大陸遊客要同以女影相,以女抵死地學瑤人說要收兩蚊一張。
                      日落@3號觀景台。
從4號走回3號,瑤女問我地是否看日落。如看日落,佢會先走,叫我們看完日落便跟住兩個瑤女孩回旅館。梯田日落並不定特別。以女解釋城市的日落更美,因為煙霞是塵埃造成。加上呢度係山區,太陽好快就被高山擋住。於是我地趁天還亮便起程回旅館,點知果兩個小女孩唔見左。以女信心十足話佢認得路,半信半疑的情況下我們跟了她走。結果問左好多次人先平安番到旅館。天已全黑。
在美景樓門外(我們自己從室內把椅桌搬到室外)吃了一頓很不錯的晚飯,好不容易擺脫了不斷要我們幫其問路去平安寨0既以女,終於可以回房休息。我先洗澡。輪到tak,因為水壓不夠,首先沒有熱水,之後連水都沒有,氣得在廁所內的tak媽聲四起,隔離房在等用廁所的人都笑了。我不敢想像明天就要離開這個如人間天堂的好地方,重回他媽的工作的懷抱。


  從旅館窗外往下看的景色。

旅館老板的孫兒。

最後一天,七時多便起床。在香港放假一定不會這麼早,在這裡七點算遲。我地落到樓下食米粉早餐已好多人。不過我太遲先食,米粉變得好咸,咸到食唔到。食完早餐同tak影0係旅館附近影下相、拍左個"廣西版向世界出發"0既video,十點半約好導遊幫我地背野落山。落山0既路很短,半個鐘就到大寨。我地0既車(都係全景樓-既包車)十二點先到,無聊買了個竹筒飯,才6蚊。




大寨停車場。

車多路窄,加上塌方,全景樓的車一點幾先來。架車係四十人大巴,太大了。每經一個彎位都需要對面線的車退後讓路先行到。一段兩個半小時0既路程要四個鐘。

到了桂林,求其食個飯就出發去機場。貪得意坐左架機動車去民航大廈坐機場巴士。
七點幾到機場,但我地十點幾先飛。幸好機場禁區有書店,又買了本不俗0既旅遊雜誌"outside"時間不難過。
回到深圳已十二點幾,我最擔心0既事終於發生- 冇車番香港,只有蛇頭同的士。一班蛇頭圍住我地兜生意,阿媽又千叮萬囑唔好坐的士,又唔見有其他香港人,機場又好似就關門,想坐天光都唔得。最後跳上跳錶的士番黃岗,有驚無險回家去。

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...