2007年5月25日 星期五

無里頭slogan

公司十五週年紀念,已調到marketing department 0既前同事奇里夫叫我地都幫手諗番個slogan,個slogan要表達到公司十五週年同有世界性

對於我一班只懂行街睇戲食飯、缺乏文學修養0既男同事而言,諗slogan,實在太難了。以下係佢地諗出來0既爆笑slogan:

"愛多十五年" - by jh,參考自白花油廣告

"十五年又十五年" by 上司,參考自"無間道"中梁朝偉0既經典對白 "三年又三年"

"十五年又十五年,究竟幾時先畢到業呀?" by 當,參考自"無間道"中梁朝偉0既經典對白 "三年又三年,幾時先唔使再做臥底?"

最後,阿當話記得奇里夫未調去做marketing時,曾經講過 "車! marketing d野使乜我地SERVICE 理0者,等佢地自己諗 LA",於是我地決定唔再理,等MARKETING0既奇里夫自己諗惦佢。

*************************************************

講已白花油廣告,尋晚無聊0係YOU TUBE SEARCH顏福偉,發現此有趣 VIDEO

http://www.youtube.com/watch?v=aZtAZlOPa20

原來 ”愛多八十年”已深入民心

香港,好在有顏福偉


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...