2009年12月7日 星期一

塔門 hea Camp


從澳洲回來以後一直未有機會camping,今次德哥呢個camping達人終於肯帶我去camp啦! 德哥有價值七百幾港元的豪華tent、唔知七百幾定八百幾的羽縟睡袋、full set爐具、水袋,gas.... etc; 而我除左一個99蚊cheap tent + 百零蚊睡袋就乜野去camp gear都冇,連野食都要勞煩德哥一早去超市幫我買埋,呢次去camp真係辛苦晒佢。



當日晚餐 - 原野打邊爐。我一向對打邊爐不太熱衷,但原野打邊爐的確別有一番風味。荒山野嶺有熱食的感覺很幸福。



我個99蚊cheap tent 的地釘是廢的,卻使我的tent 變得 movable。我地兩個懶人將d野食同爐具放 0係兩個營0既門口之間,食野都可以坐0係自己個營入面,勁HEA。



兩條友食飽飯冇野做,玩下電筒畫



在下的初級班畫功



德哥出手‧修過 ART係唔同D




連高難度的「德」都難唔到佢,服。



我極限係畫對翅膀



第二朝多雲,見到太陽時佢已經0係半空




Morning Coffe Time



人生相 (一)



人生相 (二)



早餐 - 價值10蚊的熱浪薯片 (塔門價,阿姐話佢賣10蚊只係賺得個幾)


 



BUNCH : 多款不同口味的味精即食麵


 



收營。的確考起本宮。



去camp的確係不錯的驅散負能量活動。下次有hea camp可以叫埋我。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...