2009年12月12日 星期六

求婚真人show

踏出尖沙咀天星碼頭,驚見這個寫上「嫁俾我啦」的banner



正在set banner的幾位哥哥向在場八掛圍觀的市民(包括在下)表示這裡將有人求婚,主角坐緊下一班船來,提議大家站在碼頭出口兩旁迎接兩位主角。知道真的有人求婚我頓時非常興奮,決定跟大伙兒湊湊熱鬧。



等左幾分鐘,開始有人步出出口。邊個先係主角呢?


突然圍觀的人都一窩峰湧上前。我什麼都看不見,只能舉高相機高抄拍攝。原來求婚已經開始了!!



求婚中...



得米!!



女主角勁冧



途人大叫「咀佢!咀佢!」「恭喜晒你地呀!」我也忍不住跟大家一起歡呼。



女主角開始有點尷尬



但還是企定定俾大家拍個照留念



唔知仲以為係邊個明星到左。


0係度要恭喜呢對準新人。亦多謝佢地帶俾咁多人歡樂。原來睇人求婚係咁開心。


1 則留言:

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...