2011年8月6日 星期六

Family Trip: 再訪桂林(2)



雖然自己去旅行就一定唔會跟團,不過我每年都會同屋企人跟團番中陸行開下。 「食得咸魚抵得渴」,參加得最cheap的廉價團,預左食住唔惦兼被迫聽sell茶葉、sell刀具、sell廚具、sell 藥物的無聊講座。不過最叫我難受的,是把時間浪費在那些三流人工化的景點上,完全睇唔到桂林精彩的一面。對我來講,車窗外那些不用額外付錢就能看到的田原風光比旅行團安排的景點更有觀賞價值。


我不明白為什麼旅行社要安排參觀那些收費的人工化景點。阿媽卻一語道破:「你地d 城市長大後生仔就話鍾意睇自然野姐! 我地d老野以前0係鄉下耕田,點會仲想睇田? 要睇d人工化野先覺得有野睇架嘛。」

這天來到遇龍河玩竹筏,屬自費活動。我幾年前來桂林已經玩過,不想再花錢。送阿爸阿媽上船之後就一個人帶著相機搵野影。
















沿著這條村路,一個人走入農村參觀。










































吃過飯後來到「蝴蝶泉」。又一個冇睇頭人工化的景點。












在陽朔市附近船遊灕江。













在灕江旁一淺灘上岸休息




老豆示範「片石」。次次都「片」到三下。


阿媽冇咁叻,片到一下


扮漁翁拍照,每人五蚊。除了扮漁翁,岸上還有白馬、猴子、少數民族服裝供遊客拍照




跳躍照,拍阿媽拍得好順利

幫老豆拍好難。佢動作較笨拙,離地時間太短。阿媽看過他的跳躍照之後笑到流眼淚









又來到似曾相識的陽朔西街,只安排45分鐘的時間參觀。點夠呀?


遠觀月亮山日落


這晚住的賓館真係大整蠱。床單、枕頭、被褥摸上手都是濕的。那個放枕頭被被褥的衣櫃內仲有蒼蠅屎。我地想換房,反正間野都冇乜人住,實有空房。不過導遊同酒店職員辨稱酒店潮濕,只要用冷氣吹幾個鐘d 野就乾..... 結果到第二朝d 床舖都係濕的。




最後一朝早,我們去永福岩參觀














岩洞內居然有小食亭。咁廚餘掉去邊呢?

是日highlight: 岩洞內坐船賞鐘乳石


起錨!!




















上岸後從岸上看洞內的河




沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...