2007年3月21日 星期三

ADDICTED TO 隨時候命

 

 

工作上,冇咩好講,不值一提。依家我0既精神寄託,就只有<隨時候命>。

尋晚仲睇到三點幾,太瘋狂,但忍不住。

同之前那套講機司0既<衝上雲宵>比,<隨時候命>好睇好多。因為<衝上雲宵>去到中後期已經變成一套愛情婆媽劇,浪費了航空業呢個咁好0既題材。至於<隨時候命>,講述飛行服務工作的情節很多,感情線不婆媽且細膩,唔算老肚,ekin、jacky仔、林保怡又好戲,令成套劇都好好睇。尤其jacky 仔,好難得有咁好戲0既小演員,見到佢0係知道林保怡出事想喊又要忍住唔喊果幕,真係做得好迫真 。

 

 

******************************
尋日印notes印到一pat屎,唔可以原諒自己犯呢個錯。唔開心,惟有睇<隨時候命>。一口氣睇四集,將成套劇睇sai,有笑有淚。點解呢套劇咁好睇咁高質素,收視會唔好?真係唔明。

不過睇晒成套劇,冇左精神寄託〝好失落。同時令我明白到,我真係好須要一份我熱愛,而又充實自我,貢獻社會0既工作。我做緊0既工作,實在太無意思了!都唔知為乜咁。如果我有咁上下大隻,我一定投考紀律部隊,貢獻社會。


1 則留言:

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...