2007年3月30日 星期五

轉工乎?

同事乙自爆已辭職去cu讀edu cert做準教師,內心一沉,冇乜心機做野。原來有同事要走,真係對士氣影響咁大。我話想走話左好耐,但係未正式認真去準備。睇來我係時候認真d去做。不過我犯左個好白痴0既錯誤,就係將寄去POST OFFICE 0既求職信寄左去社署,好白痴!!冇左兩個機會。

知道同事們都蠢蠢欲動,有D擔心我好耐都搵唔到一份好鍾意0既工,0係度做到人面全非。睇過近排的JOB VANCACY,心動的真不多。未有鍾意的,不想謬然離開。

睇到JOB MARKET有關我地公司的專訪,假得好好笑。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...