2007年3月24日 星期六

cindy聚

番來香港之後好耐冇見過cindy,大學時我同cindy有各自0既圈子同朋友,大係我地一齊join "jumbo"一齊做benjoman 0既mentee,一齊做jo chow 0既part time,所以都算幾有緣,可以keep 得到。畢業後各有各忙,但都食過幾次飯。佢舊年十一月轉左新工,0係間更大0既公司做hr,當年佢過檔,新公司幫佢賠錢俾公舊公司,條件係要0係新公司做足一年。但係佢0係新公司4個月一直都冇野做,悶到想走, 仲認真計過要走要陪幾多$。

不過雖然悶,但新公司0係福利、薪酬方面都唔錯,所以又唔捨得quit。0係cindy口中得知原來好多做番hr 0既同學都覺得番工冇意思,好悶,似乎0係香港地,番工就係咁。

我地0係香辣屋食dinner,之後cindy 請我去hargen dizc食雪糕,第一次去hargen dizc,唔係我想像中咁好食。

cindy已經同佢男朋友就結婚做準備。結婚離我好遙遠。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...