2016年1月24日 星期日

霜追人@大帽山 ,在59年內最凍的一天


59年來香港最凍的一天,我們剛好在香港最凍的大帽山 (-6度) 賞霜和被霜追。不過尋日有大量賞霜人士被困大帽山令消防員疲於奔命,我都唔好意思將賞霜的相放上FB呃like,就放在這裡作紀錄。


睇到有報導指香港24/1有機會落雪,又難得有人同我癲,決定上大帽山一趟。其實去旅行都見過結霜同落雪,但未喺香港見過。未來香港可能冇冬天了。

經過我們的領隊郭導的分析,從川龍沿山路出發上山有較大機會睇到霜,亦較走車路安全。於是星期日一早在荃灣出發坐小巴往川龍起步。

早上天氣又凍又落雨,平時呢種天氣根本唔會行山,但為左睇霜,大家都沒有打退堂鼓。

天文台一直都話星期日最低都有幾度。之前仲驚上到山都中午會冇霜睇,點知原來大帽山凍到零下六度。坐小巴來到只有三百米高的川龍,都仲未開始上山,已見不少車結了冰,而且雨夾雜冰粒,打落塊面會痛,又非常大風,好惡劣,根本唔可能擔遮。連拎相機出來影相都驚會整爛部相機。好在大家都準備充足,有強勁風褸。我果件買左成十年的 Goretex風褸發揮到佢嘅作用,令我喺咁惡劣嘅環境下都冇濕身凍病,免於受「風吹冰打」。上山不久,大家的風褸,褸帽,背囊 rain  cover都結左層,非常誇張。雖然去旅行時都試過零下行山,但行到個人結真係未試過,仲要竟然係喺香港發生,睇霜之餘自己又結霜,真係霜追人。
第一張拎出相機拍的照片。其實當時天氣仲係好惡劣,仲落緊「小冰丸」,只係棵樹結晒霜,冒住凍彊隻手嘅危險都要影左先講。




只係剛剛行開始冇耐,背包就結了霜

外套同帽都結了霜

頭頂的一層薄冰


從山上走落來、全身結霜的一名哥仔


隨著高度的提升,結霜的植物也愈來愈多,景色也愈來愈壯觀。雖然仍然不斷落雨,但山路的植物檔風,冇頭先喺川龍咁難頂。此時開始看見落山的山友,其中兩個昨夜在山上過夜的男生最誇張,成身都被冰封,可想而知山上有幾凍。有山友提醒我地山上的馬路結了冰,行唔到,要原路折返。我地也作了隨時沿路折返的準備,行得幾高得幾高。

地上拾到了樹頁形狀的冰塊


被冰包住的葉







這些芒草其實都被冰封


又凍又大風。面部肌肉都凍到麻痺,講野似中風。


我們身後是一片結了霜的芒草。影完張相,隻手都凍彊。




風大,山下的景色很清,甚至見到香港島。


著剛落山的山友幫忙拍一張合照

石頭結霜



望向山頂,草都結了霜



石頭表面又結了霜










冰封的樹枝。塊面都吹到紅晒。


像被玻璃包住的樹頁

白色草地




行至接近林錦公路,有山友提醒前面馬路已被封,不過山路的景色比山上更靚,呵使失望。愈過結了碎冰的山路來到林錦公路,果然見馬路結了冰,已經不能再走了。此時見三個消防員跣住行咁帶一對男女行過來,並跟我們說前面不遠處的大閘已被封,不可以再上山。既然消防員都行到爭D跣低,我們都決定不再前進,原路折返算了。

冰封的石屎路。賞霜之行就在此收倌。

滿佈碎冰的山路




回程前再望多眼最宏偉的霜景


下午回程時,山路比上午冷清多了。落山回到荃灣才知大帽山很多人被困,消防員呼籲市民不要再上山,難怪我們一直聽到消防車聲和看到飛行服務隊的直昇機。全靠領隊郭導的英明領導,我們一行四人才可以安全地用自己的方式上落大帽山賞霜,不用勞煩消防員來救我們。

新的一天,天氣好得出奇。昨日在大帽山的情景好似發左一場夢。



沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...