2016年5月4日 星期三

核心外圍聽 Leon



Leon4D演唱會拆掉帳篷,意外地變成了普天同慶的免費音樂會。趁住好天氣,我也即興地跟兩位舊同事買定KFC外賣,帶埋膠袋報紙鋪地下,到「核心外圍」聽Leon。雖然我不覺得自己是Leon Fans,但Leon的歌充滿了小學和初中回憶,好多歌旋律響起就會識唱,是我們80後的集體回憶。在「核心外圍」跟一大班陌生人合唱Leon 90年代那些「愛生愛死冧女歌」感覺十分本土。我們都過了一個十分開心的晚上,而且可一不可再,因為相信以後也不會有人像Leon一樣傻,在中環海濱搞個普天同慶的音樂會益街坊。

核心外圍的KFC 野餐



前面一班男人被幾個記者圍住訪問。見個cam有紅色logo,以為係有線冇乜人睇,第日睇蘋果先知係蘋果動,唔覺意上左鏡。




其實我小學一年級開始曾以為自己的偶像就是Leon原因完全是因為住我對面果個姐姐都鍾意Leon當時未有獨立思考及判斷能力。小學時有段時間香港流行四大天王熨畫衫。當弟弟妹妹選擇買Aaron的時候,我選擇了Leon。因為個人認為,四大天王中以Leon最靚仔。90時代Leon的歌路以「愛生愛死冧女歌」為主。翻查維基百科,我最喜愛的Leon 歌曲例如 <如果這是情><兩心知><送你一瓣的雪花><我會像你一樣傻都是90年代初的作品,亦即是我的小學時代。直到中學開始聽電台音樂節目及英文歌後先知道自己鍾意邊種音樂,Leon也轉型唱了大量我非常討厭的MK味濃電子跳舞音樂,我就把Leon完全「摒棄」。到後來連四大天王都「過氣」冇乜點再出唱片時,Leon忽然成為有點old -school及騎呢的金句王。我就更加唔敢認自己小學時曾以為自己是Leon Fans

記得Leon今次演唱會出事果日在新聞看到有關報導之後我仲覺得幾好笑,食住花生睇吓場鬧劇點收科。畢竟Leon近年愈來愈騎呢,而香港近年荒謬的事也愈來愈多,騎呢的人發生荒謬的事不足為奇。只是事件發生之後網民和傳媒一面倒正面評價Leon的處理手法,成件事由公關災難變成了Leon形象的轉捩點,我也不得不對我這個「兒時偶像」另眼相看。

回想整件事,Leon以七千萬Budget搞一個香港前所未有的4D戶外演唱會,其實相當大膽創新。如果單為賺錢,以Leon叫座力,簡簡單單搵個場搞個演唱會就可以賺錢,無乜必要搞到咁大,而且門票咁貴,個場又只能坐幾千人,D飛賣唔賣得去都成問題,係高風險的投資 

Review 一下Leon的金句,撇除一D估計是講錯左或真正騎呢的句子如 「左手又係肉,手背又係肉」、「衛蘭肥過部電單車」、「我朝早唔會空肚食早餐」等外,有D金句的確有他的道理。例如 :
  • 「踏實好過疊水。」、
  • 「有無機會拍拖同見鬼一樣都係要講緣分o既。」、
  • 「勇氣呢,就係做一d平時唔習慣做oo野,但一定要挑戰,挑戰產生樂趣。」、
  • 「得到歌迷支持我好高興,但我未必要討好佢地!」、
  • 「當一個藝人覺得自己好有魅力的時候,其實佢已經喪失魅力!」、
  • 「計不到的,就用猜的,猜一猜最壞有多壞,如果最壞也不是太壞的話,GO。」、
  • 「我覺得玩風帆同做人一樣,要能屈能伸;同娛樂圈的事業一樣,有起有跌!」、
  • 「我豁達,所以我不介意別人說我不豁達!」、
  • 「我揸住嘅宗旨係『做好自己唔好理人』,地球唔會因為我而冇咗地心吸力升咗我上天嘅。」、
  • 「不要理別人怎樣看,反正無論你是好人還是賤人,都會有人覺得你是賤人。」、
  • 「要convince到觀眾,一定要令觀眾唔覺得你喺度convince緊佢」。


無論你認不認同他的理念,至少比起其他已上位、說話總是四平八穩的藝人,Leon可說是難得一個夠坦誠、夠真、有個人意志兼獨立思考的藝人。如果香港娛樂圈沒有Leon這種跟大圍不一樣的藝人,個個都係同一個模樣、同一個價值觀、同一套生存模式在娛樂圈中混,咁香港娛樂圈就不再精彩。我們需要Leon


在核心內圍入口selfie 扮入場


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...