2019年8月7日 星期三

Family Trip : 帶阿爸阿媽去日本追櫻 [7] - 富山篇


漏夜從金澤市來到富山市住一晚,為的是想趁坐火車番東京成田機場之前到富山城址公園旁的松川「晨運」,睇埋松川兩旁的櫻花。

在富山市只留一個晚上,我選了靠火車站的廉Comfort Hotel。酒很好,早餐在廉酒店來說也不錯,但房很細很舊,令我相當懷金澤市那家90度鞠的小旅館。我個人寧住青年旅社也不太想住這種廉

早上十點就要坐火車去東京了,為了爭,我早上六點就起床,簡後就徒步到松川「晨運」。老豆對於「晨運」非常期待,因為他平時五六點就瞓醒,醒後我們又未起床,他只能留在房間無所事事。這天終於可以跟我們同步,興奮得一早就打電話來我房間催促我起床。滿心歡喜出去賞櫻,點知影相時佢先發現唔記得帶手機出來影相。結果最「恨」出來賞櫻果個冇得影相。

至於我細妹,一如所料,她寧睡覺都不肯早起床去看櫻花,錯過了富山市寧靜無人的早上的櫻花。


雖然看了幾天櫻花,依然未厭。富山市松川櫻花離地面較近,拍出來又有另一番景緻,而且更浪漫。







老豆冇手機影相,所以行得較快,結果俾阿媽埋怨老豆成日喺佢前面,阻住佢影櫻花,要佢企番後面。老豆無奈跟從。


都係「Super」pose



賞櫻之旅在富山完滿結束。日日都冇落雨,日日都見到好多櫻花,我個人好滿足。不過夜晚成日都冇乜時間食飯令老豆有怨言,講到依家過左幾個月都仲講緊我搞到佢喺日本冇時間搵好野食..........

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...