2019年2月11日 星期一

帶阿爸阿媽去歐洲(三) - 瞓 Camp Site初體驗


@威尼斯的海邊camp site。兩老一齊煮飯的場面我在家也從未見過。


終於來到意大利威尼斯,可以一嘗瞓camp site的滋味。十幾年前參加巴士團,巴士雖然泊在camp site,但夜晚我地要瞓巴士; 依家時代進步,無得瞓巴士,要瞓營地小屋。

我們在威尼斯的營地小屋係二人單位,麻雀雖小五臟俱全,有獨立廁所浴室。由於唔想同其他單丁團友share room,我地決定「辛苦自己」,將兩張床拍埋一齊打橫瞓就可以瞓三個人了。小屋空間有限,打開個喼已經冇路行。但我們的小屋近海,晚上或晨早在小屋附近散步,八卦一下camp site其他老外住客的露營車都幾有趣。


可能因為 Jet Lag,我地一行三人神咁早五點幾就醒左,起身去神運。歐洲的清晨天氣十分怡人,尤其威尼斯的營地的海邊,感覺更舒適。

在威尼斯住的第一個早上係成個團第一次在camp site煮食,仲要係我地果組負責煮,大家對巴士內的煮食用品及其位置都唔熟識,有種「揦手唔成勢」的感覺。不過今時今日,參加巴士團的都是師奶多,師奶最識煮飯,我呢D平時十指不沾陽春水的港女可以企埋一邊,等師奶團友們表演 ; 另一邊廂,同樣唔識煮飯的「職安真漢子」老豆也自動請纓當咕哩,搬搬抬抬比導遊還要落力,就算之後唔係我地一組負責煮飯也落力幫忙,堪稱最佳團友。

羅馬的營地小屋也很小,但隱身在樹下也十分愜意。不過小屋的電壓很細。我們一團人煲水煮飯時幾間小屋被弄至停電。


羅馬camp site

為了答謝老豆這個「最佳團友」,導遊在意大利的Pisa 的campsite 安排了最大的小屋給我們入住,三個人住兩房一廳,仲有開放式廚房。本來想低調處理,怕其他團友唔高興。不過導遊自己已經唱開晒話最靚果間屋俾左我地,大家都過來參觀。因為有個廚房仔,我地食完飯都特以去超市買左D生菜留camp site 烚來食。畢竟去歐洲冇乜機會食熟的蔬菜。



Pisa 的campsite,兩房一廳豪宅
左下: 迫左幾晚,今晚老豆終於可以一個人瞓雙人床。我也樂得不用戴耳塞。
右下: 兩老溫馨烚菜

來到米蘭,今次唔係住camp site或者青年旅社,而係住apartment,同另一個三人組合住四房單位,在街上買了壽司作晚餐,因為老豆要食飯。


隱身於住宅區內的米蘭 apartment
右下: 眾團友在其中日間apartment食早餐

在瑞士少女峰下的美方小鎮Lauterbrunnen,估計因為住宿昂貴,我們一家三口被拆開,老豆同導遊同房,我地兩母女同另外兩個女團友share 一個4人房。老媽對此十分不滿,不過嘈都冇用,房係得咁多。房間比一般青年旅社的dorm room 還要小,沒有空間走動。除了睡覺,我們大部份時間都寧願到鎮上散步。本來想同老豆去看星,因為這裡是高原。但當時的天空到晚上十一點仍然有光,慣了早睡早起的老豆等唔到。


左中: 最鍾意搬搬抬抬的最佳團友: 老豆
右中: 又係兩老負責煮早餐的時候。我負責監督兩老。


在法國Dijon我們住一家比較舊的三星酒店。今次導遊又「益」我地,俾我地三個人瞓兩間房。不過老豆間房夜晚疑似鬧鬼。瞓到半夜,部電視無啦啦自己開著左。老豆關掉它,它又再自動開著,如是者來回了幾次,老豆以為電視有時間掣之類,會定時自動開,所以不以為意,繼續瞓。但那電視估計是九十年代的產物,唔似咁先進。好彩疑似鬧鬼的係佢間房,唔係我地兩母女間房。如果唔係一向心血少嘅阿媽一定嚇到傻。

Dijon的疑似鬧得酒店

巴黎的camp site 是整個旅程的highlight,我地可以獨佔一間兩房一廳仲有陽台有廚房的小屋,真係喺度長住都得。雖然camp site離市中心很遠,行夜街幾乎冇可能,而我們每晚番camp site的時間又很早,七點後已沒有行程,但camp site旁有一條很愜意的河。我們向其他老外住客打聽了camp site後門的密碼,早晚都可以到河邊散步。在巴黎camp site住的幾天跟爸媽在camp site “hea”的日子是我整個歐洲行程中最懷念的時光。


巴黎camp site是一大驚喜。我地有一間兩房屋仔。
圖下: camp site 仲有千秋同 Gym Room。




圖上: 又係我地負責整早餐,喺我地「屋企」出面塊草地。老豆企喺陽台似主人家。 
圖下: 去羅浮宮果日行到冇時間食晚飯。買左M記番camp site食,M記的沙律菜烚左來食。




圖上: 在巴黎camp site的河邊跟兩老散步是歐洲之旅最愜意的時刻。 
圖右下:熱心團友收集了午餐的蘋果,煲了個蘋果湯請大家飲。 

離開巴黎後我們在比利時的布魯塞爾一間比較新淨的酒店住一晚。凡係住貴野,我地三個唔係被拆開就係要三個人迫埋一間房。雖然酒店的住宿條件很好,但我們還是想念住camp site 的日子。



在布魯塞爾酒店房睇世界盃

最後一晚在阿姆斯特丹,我們又回到青年旅社。老豆被安排同導遊一間房,我地兩母女又要同另外兩個女團友一間房,這安排又令阿媽有D勞氣。我們在阿姆斯特丹的自由時間只有兩小時,期間除了觀光還要張羅當晚的晚餐。結果我們只能在超市買隻燒街同生菜番hostel煮,另加香港帶來的杯麵。hostel離市區很遠,但我們在Google map 發現附近竟然有間好大嘅Ikea,於是食完飯走去Ikea買雪糕當宵夜。

阿姆斯特丹的hostel
右上: 在 hostel廚房的晚餐
左下: hostel附近的 Ikea食「宵夜」
右下: 食埋呢餐青年旅社早餐,兩老終於不用再捱麵包同芝士

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...