2019年2月28日 星期四

帶阿爸阿媽去歐洲 (四) - 在意大利的二三事


這次帶阿爸阿媽去歐洲,每日陪佢地由朝玩到晚,連寫日記的閒情都沒有。因為沒有日記,我很難好似以前咁用流水式斜事方法為今次行程打Blog,結果2018年6月的這個旅行拖到依家都未寫起。所以我決定放棄沉悶冗長的流水式的斜事方法,改用圖片說故事。或者咁樣讀者 (如果仲有嘅話)會易睇 D。

******************************************************************************



迷上Gelato
兩老腸胃唔好,平時在香港幾乎都不碰生冷野。但來到威尼斯,日日跟住我行幾個鐘,熱到頂唔順,實在抵受不住Gelato的誘感。威尼斯的Gelato店有好多,離聖馬可廣場愈遠愈平。我地愈走愈入,來到呢間只有當地人幫襯的Gelato店,兩個球都只係賣兩歐,每日都來食一次,甚至兩次。

@威尼斯前往彩色島的碼頭。老豆的表情動作有D似老夫子漫畫中的死飛仔。

食飽先係皇道
今次之後我領悟到帶阿爸阿媽去旅行就好似帶住細路一樣,去唔去景點真係其次,餵飽佢地先係最最最重要的。

@威尼斯聖馬可大教堂。

由於西歐的熱門景點已被大陸旅行團攻陷,頂級的景點都要排長龍。慶幸平時喺香港零耐性的兩老來到歐州之後出其地有耐性,肯跟我排隊入教堂之餘入到去都冇嫌悶,靜靜地周圍影相。其他中年團友見到條隊都怕怕,冇人去睇教堂。


老豆行到爆粗@威尼斯。

我們在威尼斯的行程多為自由時間。到過威尼斯的人都知道,威尼斯綜橫交錯,要人驚人的方向感才不會迷路。我的方向感接近零,於是疊埋心水亂行迷路,打算行到夠就靠路邊的聖馬可廣場路標作指引,經廣場到碼頭坐船番camp site。一有自由時間,我的 backpacker 冒險精神就出晒來,懶理兩老已經又熱又累,愈走愈入,企圖避開市中心海量遊客,深入威尼斯深處,結果回程時被路邊的那些不太可靠的聖馬可廣場路標耍了一頓,番極都番唔到廣場。一直方向感比我好的老豆終於忍唔住爆粗發老脾,話我只係不斷兜圈,「唔撚跟我行」。最後我都唔記得係點樣胡里胡塗之下番到廣場,只是去到碼頭,船已經冇影,要等一個鐘。兩老已經累透,坐在梯級上休息消消氣,不願走了。而錯過了一班船的得著是看到了威尼斯的黃昏夜景。



@梵帝岡
由於西歐熱門景點已被大陸團攻陷,排隊入梵帝岡聖彼得大教堂要一小時,嚇怕了一眾師奶團友,而我們在梵帝岡的逗留時間就只有兩小時。結果師奶門都選擇去食大餐,全團只有我們一家及一名基督徒師奶入教堂。對師奶團友而言,歐州的超市比大教堂更具吸引力。


被團友賣甩@羅馬
我們來到了西班牙廣場,有一個小時的自由時間。只是西班牙廣場附近都是名店,對我們而言沒甚麼吸引力,於是在集合地點附近找了幾級梯級供兩老休息。準時回到集合地點,等了又等,奇怪怎麼一直都看不見其他團友? 用what apps 打電話給導遊,原來佢地早走左,已經行左去許願池。原來我們三個的存在感那麼低,竟然整個團都沒有人發現我們三人被賣甩了。

佛羅倫斯的手信
我們在佛羅倫斯的自由時間只有兩小時,少得可憐。導遊是新人,對佛羅倫斯的認識也不深,沒怎麼介紹這裡的景點就放我們自由活動,連佛羅倫斯最經典的河和橋都完全沒有提過。我不想兩老錯過佛羅倫斯的精華,即時用 Google Map帶兩老去搵河和橋。只是我們的三文治團餐對老豆而言不夠飽,他的三文治要走chese走 ham,跟食白麵包沒有分別,還未開始行,佢已經話肚餓到有D暈。等佢食完包再行去搵河,都冇乜時間剩,只能趕頭趕命。

就在我們趕回集合點之際,老媽看到廣場有家小店,售賣玻璃碎花花手錶,才20歐元。旅行到依家都冇買過手信的老媽對碎花花手錶心動,只2分鐘就決定買,還有時間在小店外拍個照。只是買了以後才發現碎花花手錶手工有點粗糙,疑似made in China,一年後老媽去日本旅行再戴上後手錶更忽然解體。

比薩斜塔


比薩斜塔的例牌托塔照



還有踢塔照


我幫兩老拍的托塔照及老豆幫我拍的完全失敗托塔照。跟阿爸阿媽去旅行的另一缺點係唔使旨意拍到一張令人滿意的到此一遊照........


我們的camp site 離比薩斜塔很近,食完晚飯後我們又回來拍些景照片。本來諗住影幾張就走,點知影影吓唔見左兩老。正徬徨之際聽到老豆叫我,原來佢地興奮到「擒」左入草地拍「青青河邊草」feel草地照。


臨走,幫兩老拍照草地拍拖相。

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...