2010年9月22日 星期三

斯人獨憔悴

這天是中秋節。新公司請所有同事去尖沙咀一間酒店食自助餐慶祝。

我窮,很少食自助餐。美食當前,我以為自己會好興奮‧但係我冇‧跟同事還未混熟,同事們談天說地,我只能低著頭默默地吃。同事們互相搭訕,我就似是跟他們搭枱。

席間,一些同事圍在一起拍照和唱生日歌,原來那邊廂有個男同事今天生日。看著他們一大班人嘻嘻哈哈,我想說,其實,我都係今日生日架!!

但我冇講出口。只係低頭繼續食那個甜過隆唔好味的梳乎厘。



2 則留言:

  1. 生日快樂, 有一天, 住世界人都會人知道今天是你的生日啊

    回覆刪除
  2. 生日快樂=] 我只是偶然路過的,正好10月會到澳洲WHV,看到你的BLOG,感覺很好,很坦率的將一切樂與怒都記下來,謝謝你分享的一切。

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...