2010年9月6日 星期一

玻利維亞(八)- 任行任影的 La Paz Festival




一年一度的 La Paz Festival 在5月29日舉行。我們來到了 La Paz 才知道這個 Festival 的存在‧

Festival 的最佳欣賞地點是 Santa Cruz 大街。可是那邊一早已被人擺佔來起收費看台,一個座位要 30至70元。本來我好傻仔想俾錢睇,但旅伴說要俾錢睇佢寧願唔睇,於是我們跟隨巡遊隊伍,看看有沒有唔駛俾錢睇的地方。



Santa Cruz 大街的守衛比較深嚴。但我們發現當巡遊隊伍離開Santa Cruz 大街轉入另一大街後,保安明顯鬆懈。我們兩個遊客裝傻扮懵混入巡遊隊伍中近距離狂拍照都沒有人來駒趕。這是在文明國家不可能發生的事‧好彩頭先冇俾錢睇姐‧

玻利維亞人平時都比較害羞,總會逃避遊客的鏡頭。今天的巡遊人士就顯得相當大方。除了會企定定擺 pose 俾我地影外,有些更熱情地邀請我們合照。

我的一個在 La Paz認識的朋友也有份參與今次巡遊。原來參與巡遊的人除了出力,還要出錢。我那 La Paz 朋友要自掏腰包訂造巡遊服,一套要港幣 $500。這對本地人而言是相當昂貴的‧










































































行到身水身汗的巡遊人士‧

























烈日當空的 La Paz Festival,巡遊的人累,拍照的我們也拍得累了。才拍了個多小時,我和旅伴由最初勁 hyper 變得無晒心機,提早走人番 hostel 午睡去。

2 則留言:

  1. 我在南美想想到見到數似的巡遊, 最後看到沒有感覺, 也不拿相機出來拍照了
    不過妳影啲想好靚, 我就沒有了
    [版主回覆09/05/2010 22:36:00]你睇左幾次先冇感覺,我地睇左個幾鐘就冇感覺了

    回覆刪除
  2. 遇到這節慶真好彩,好好玩!

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...