2010年9月1日 星期三

淆晒底

第一日番新工的感覺是 O 咀

一來公司規模比以前大好多

有好多望落個樣差不多的長頭髮戴眼鏡女同事等住我記

CULTURE同之前好唔同

二來,我一直以為自己地位低微,係來做打雜

點知原來要做開荒牛,孭重飛,一腳踢

難度比之前的工作還要大

連我自己都冇把握可以做得好


所謂上司同上上司都冇相關工作經驗

有咩事都好似冇人問,個心好唔踏實

第一日番工已有好多實質野等住我做,仲 OT左半粒鐘

我依家好淆底

我仲停留0係南美mode,未 tune 番香港 mode 架wor

一來就要孭重飛真係太睇得起我了吧

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...