2010年9月17日 星期五

KJ 音樂人生




好一部令我思潮起伏的電影,三日之內睇左兩次。

黃家正好串,有點狂妄,但好有性格,諗野好 deep,好charm,好型,提起父親時又有點憂鬱。可能是最型但又最唔似香港人的香港人。




2 則留言:

  1. 任姨姨,駛唔駛睇兩次啊!!有幾deep?呢d野我哥個age都有諗過啦,好正常。系型,但有點過火,持才凌人!型應該系骨子里透露的一股氣,他,太露了.....
    [版主回覆09/19/2010 17:06:00]一來我諗唔到佢諗到0既野; 二來佢唔係得個講字,佢真係實踐緊佢 o既價值觀; 三來佢叻到可以 inspire 同 lead 到佢身邊 0既叻人同佢一齊實踐佢0既價值觀。呢三樣野唔係咁多人可以同時做到。

    回覆刪除
  2. Hi! Thanks for sharing of your south america trip, which is very useful for me and it is better than LP.
    After Bolivia, how is your trip in Peru? I am looking forward to seeing it.
    [版主回覆09/20/2010 23:11:00]Thanks for your comment ar! 你令我知道原來我個 blog 真係有人睇。秘魯篇好快會寫架啦。

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...