2007年2月25日 星期日

漫長的一週

年假後開工,積左勁多email,又開班,又要準備弄下星期日個畢業典禮,又有同事放假,踢sai腳,番左咁耐工,未試過咁忙。去旅行果幾日好似好遙遠,農曆新年就咁冇左。

以為初四開工會有開工利事or食飯,開工利事係有,不過係幾日後補番,得廿蚊。食飯係有,不過只有sales department d team leader先有份,然後打包d番來俾我地食。由於冇人有興趣/得閒食,最後淪為垃圾。似乎老闆心目中sales 0既地位較高。

新0既一年,我決定,我唔會俾自己留0係呢間公司超過一年。no way!!我要一份充實自我,影響社會0既工作。我唔要匿0係一間學校/溫室入面渾渾噩噩過日子。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...