2007年2月22日 星期四

春節韶關遊-day 2

Day 2 6:45就morning call,好耐冇試過為左玩咁早起身。0係酒店食左餐質素一般0既自助早餐就要搭幾個鐘車去今日惟一0既景點-乳源大峽谷。山路多灣狹窄,又落雨,好難行0下,險象環生。司機勁響按,我問阿妹點解司機成日響按,明明冇乜車。阿妹寸我: d灣咁急佢睇唔到前面咪要響lor!你唔係唔知呀?我不禁佩服阿妹0既分析能力,讚佢有道理,佢一口中學生口吻說到:你 "kind 0者"! 咁都唔知!" 我問我只有小四程度0既阿媽點解個司機成日響按,阿媽好快就答到我:"轉灣睇唔到有冇車咪響按lor"


由八點坐車坐到十二點,經過數個慘不忍睹0既公廁,好不容易先到乳源。遁遊話有一個鐘時間自由活動,god!坐左咁多個鐘車,得一粒鐘咁大把??導遊又話由於時間關係,亦唔建議大家落果條千幾极0既樓梯去谷底。呢d就係跟團0既唔好處。如果自己去,我可以0係果度待一整天。






有d似sydney 0既blue mountain

得一粒鐘,我地只可以0係個谷繞一個圈,然後等睇一點鐘0既咩亡命表演。乳源0係香港聽都未聽過,比我想像中靚,同sydney blue mountain有幾分相似,可惜同人唔同命,一個0係澳洲,一個0係廣東省。同人講自己去過睇blue mountain,好似好形,同人講自己去過乳源,人地都唔想彩你。我相信我地偉大0既祖國一定有好多山水勝過澳洲或者其他旅遊勝地,不過由於宣傳不足/錯誤發展,有d就不為人知(eg 乳源),有d就不論不類(例如北京圓明園那個不知所謂0既"圓明園遊樂場)。我偉大0既祖國,仲有好多好地方等待我去發掘。但係大陸治安唔好,我始終唔係好敢自己一個女仔番大陸backpacking,大陸唔同澳洲呀!!但係我真係好想!!呢個係一個挑戰。

當日天色很差,大霧,仲下毛毛雨,影唔到靚相。 一點,準備睇咩亡命表演。之前冇咩頭緒呢個所謂0既亡命表演係咩一回事,反正乳源0既門票只係30蚊,我唔會expect有咩好野。誰知呢個表演真係好亡命,甚至係玩命。兩個表演者一個踏單車,另一個被吊在單車下,單車0係一條懸掛0係峽谷兩邊0既綱線上行駛,肉眼所見,完全冇安全繩/安全網/威也等任何安全措施,一失手,兩個都會冇命。導遊話呢個表演因為太危險,所以冇保險公司承保。睇見呢班聲都未轉0既0靚仔唔識死咁表演,我當時係唔知驚。因為大霧,我以為自己睇緊皮影戲,唔相信是真的。回過神來,感慨0係中國,類似呢班為左糊口而不要命0既人究竟有幾多? 乳源0既門票只係每人30蚊,0係呢30蚊裡面,呢班人可以分得幾多?表演0既搞手明知冇保險都照開show,請一班未懂性0既人去玩命,人命0係擁有十幾憶人口0既中國係咪咁一文不值?我地0係澳洲做二打六摘橙,僱主都有幫我地買保險。中國距離文明亡仲有好遠。

              



    



                


真係一步一驚心。



飯後便番韶關酒店。韶關好似幾出名,但城市規模比我鄉下常平還不及,冇乜睇頭。導遊話今晚冇活動,酒店又離市中心遠,唔建議我地自己去玩。唔想留0係酒店0既話可以俾50蚊去睇咩瑤族民藝表演,睇完可以去埋韶關最旺0既步行街shopping。唔想0係酒店hea 0既我們惟有做水魚俾50蚊。

個瑤族表演0係一個叫做"韶關森林公園"(有點可笑的名字)舉行,專做旅行團生意。表演比想像中好,唔太老士,有高難度表演(如嘖火),又有互動性,會請觀眾上台一齊跳舞,飲荼,仲有一個婚禮環節,選觀眾做新郎上台俾班表演者玩。咁0岩被選0既都係我地0既團友,其中一個係同枱四人家庭0既大仔,平時見佢唔出聲淨係聽mp3,都估到佢唔多願意上台俾人"舞"。見佢一副既無奈又唔好意思唔合作0既表情,也替佢可憐。不過台上部份青靚白淨0既表演者,實在好令人懷疑係咪瑤族人。我發覺我老豆帶左我頂冷帽之後都好似瑤族。我地建議佢可以番大陸d旅遊區拖住隻馬扮瑤人俾遊客影相,一張收30蚊,騎馬收50,有得做。

        


睇完表演,去步行街行左陣。類似0既步行街,0係北京、上海、甚至常平都有,想起0係澳洲join easy rider tour時導遊成日聽0既一首歌: every fucking city is the same

1 則留言:

  1. 您系大峽谷得果一粒鐘確系慘d,果一次我跟關乜旅遊就好啦,晨早630就call您,7點早茶,7點半出發,四個鐘大峽谷自由活動加購物喎,行左千幾級樓梯,最大得益者就系自已同.........邊個?咪就系賣蛋果d村民囉!上到黎肚餓又喝梗要食啦,行完千三級又食飽飽都系兩個半鐘,等等下咪又買野食囉,跟住等車到一個鐘到萬綠湖船上食河鮮,乜味都有,除左鮮味!跟住返酒店,三天行程去又左一日啦!果然系關乜本色,導遊招積,住得遍辟,食得的色,領隊得戚!哪呢d就叫比足時間您玩啦!

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...