2007年2月13日 星期二

靚仔版王貽興

今日join埋don 同wenny去poly u開會傾graduation 0既安排

其實我都無乜必要去,不過有機會離開office出下去梗係唔放過,好難得先可以猜嬴ka ho過去開會

去到,俾poly u個會場負責人人問到我地口啞啞,先發現有好多detail野我地冇傾過

之後個負責人叫左個techni assis manager入來傾d tenique野 ,果個人叫華仔

我以為做舞台幕後果d都係呢呢啡啡,t shirt牛仔褲,加埋"華仔"呢個咁俗氣0既名,對呢個人冇咩期望

點知入來0既竟然係一個後生型男,其打扮外型有d似王貽興,仲要比佢靚仔n倍

technique野我一無所知,所以同呢位型男無咩好講

不過呢位型男同女仔講野好似有d賣弄自己0既魅力,令wenny成個冧sai,一出門口就同我地講"佢好靚仔呀!!"

之後同阿don去國際都會搵dvd店傾野,0係都會行左陣,才不太情願地番番無靚仔0既office,繼續同我一班既可愛又低b 0既男同事為伴


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...