2007年2月17日 星期六

輕快的一週


新年將至,一早已有sai holiday mood,呢個星期過得很快很充實

工作上,星期一忙sai要send去新加坡 0既野,星期二跟don同wenny代表公司去poly開會傾graduation,傾過d乜唔係好記得(因為我只係搭單去),只記得偶遇靚仔版王貽興

星期三情人節,本來同我呢個冇情人0既人冇咩關係,不過我見細妹買朱古力買得咁開心,忽發奇想買d珍寶珠俾我一班低b男同事。我以為隔離department d女同事可能會買朱古力俾我d男同事,但原來冇。同事們都好surprise我會派糖,見到一班男同事一邊珍寶珠一邊傾野開會,很可愛

星期四公司中環分店開張,為左充撐場面,我呢d二打六都要去贈慶,出席上午0既開張儀式。我果日番晏,所以上午出中環,夜晚又照舊9:30收工,變相即係番全日。老板話番晏而出席0既同事可以加長lunch hour當補數,但一眾番晏0既同事都覺得就咁無左成日好蝕。我知呢個諗法係咁正面,不過當你諗起番早既同事又係咁早開工去睇開張,但係六點半就收工,而你又九點半先有得走,感覺真係好shit。上司都明白我地0既感受,因為我地一班番晏人呻左好多次,不過佢又冇咩表示,只係以身作則一齊番晏。

講番果個大家都唔多想出席0既開張儀式,排場都唔細,又有乳豬又有燒肉燒鵝白切雞金莎,但晨早留留,真係唔係好食得落呢d油膩野。望住一大堆食唔sai 0既燒味,我是何等心痛。記得當年0係perth,我係好何一邊推肚餓,一邊諗住香港0既燒味,諗到幾乎餓到暈; 又記得當年0係melbourne市郊emerald打農場工,由於對香港燒味非常懷念,不惜毫一濟,0係china town a1 resturant 以8.5澳幤(港紙成70蚊),食左可能係呢世人食過最好食-既個燒肉煎蛋飯。如今望住一堆食唔sai 0既燒味,我竟有心無力。

食唔落燒味,我食生果。有我最鍾意0既kiwi,奈何冇任何工具幫助我食,只有膠义。嘗試用膠差分割個kiwi,當然唔得,同事奇里夫睇唔過眼,俾左把私家軍刀我,但分到了,又無匙"忽"d肉來食。用义去忽,搞到支义都斷埋,非常狠狽。

食完,中環同事非常現實,緊守岗位冇幫手清場,留下我地一班尖咀同事收拾殘局。0係呢d位,完全睇到邊d人無風度邊d人抵得諗。account果個lawerence,一個大男人,企0係度見一班女同事搬搬抬抬乜都唔做,cheap精指數有十個蘋果。

then番晏0既同事可以選擇先番公司or自由活動至1:30正常上班時間才上班,我當然選後者,去海港城page one, city super, 住好d window shopping,男同事們都番公司,因為想下午join埋番早d人一齊去打機。其實由於剛發現有一科0既assignment有大量學生扮襲網頁,大家都忙到飛起,番晏0既同事,大都沒有用盡果所謂延長左0既lunch hour。

夜晚,兩位同事行開左,上司剛剛去m記買左個餐當dinner,office得番我同佢,場面有d尷尬。我首先打開話匣子,問佢食咩餐,講左一輪,佢無la la問我慣唔慣,(好明顯有d無野講手搵來講) 我問佢慣唔慣d咩,佢話慣唔慣呢度淨係男仔,我話慣,不過唔憤番晏。之後佢剎有介事問我點解尋日要買珍寶珠俾同事們,唔通佢薰我派糖係因為想辭職?

收工去causeway bay 搵tak去行花市,佢10 30pm先收工,所以我搭天星去灣仔後試下行唔行到去causeway bay。離開澳洲之後好耐冇試過自己一個0係city行咁耐,之前0係澳洲成日為左省車費行幾十分鐘路。花市好多人,不過賣0既野對我呢個講實際0既人來講實在激唔起我0既購買慾。坦白說,有創意0既product唔多, 大多是唔等使的吹氣公仔,有d失望。

 

嘩! 湯家華呀!余若薇呀!

星期五有假放,雖然公司冇annual dinner,不過我就寧願放假多過食飯‧去飲荼,去圖書館,簡簡單單的一天。

星期六年十,九點幾俾老豆叫起身去行山,行左兩個鐘,then食完飯同細妹行上水花市,then又同kam同細妹去上水廣場贂雜技表演,then同kam去梧桐河散步,充實的一天。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...