2007年2月12日 星期一

澳洲聚

一連兩日約左兩個0係澳洲識0既香港朋友,漸漸遺忘0既澳洲情懷 又番番來。星期五約
左DAVY去佢SALON剪頭髮,冇見幾個月,佢成個人漲左 ,我就反而瘦左十幾磅。DAVY番
左香港HEA左幾個月先做野,佢太多諗頭,又整衫又想同個以色列 仔做生意,不過呢D
野講就易,做就難,最後都係要做番老本行,剪頭髮 。佢同佢位KOREAN女朋友0既感
情,佢都好坦白咁話"都冇GA LA,我都好難去韓國搵佢",不過間中都仲有D聯絡。凡
至於同0係澳洲識0既朋友,佢就都覺得唔知點解好難KEEP CONTACT。EVEN係香港
人,大家番左香港之後,又有各自0既生活圈子,又有各自0既生活 ,就算好澳洲幾咁
CLOSE,幾互相扶持,番到香港D感情就好似冇SAI。

星期六放工後約左0係PERTH識0既AUCH去獅子山行山 ,我自己都好耐冇行山0下。我約
左佢0係樂富MTR STARTION等,本來我都有D擔心佢唔認得我,因為我同佢 ,其實只係
識左兩日咁大把,而且我見佢SEND親EMAIL都成百個人名 。不過果日竟然係我唔認凡得
佢,佢認得我。佢黑左好多,個頭又正常左咁多,唔係佢望住我笑 ,我完全唔知果個
人係佢。AUCH一如以往般健談,一見面就談個不停 ,好似識左好耐咁。之前0係PERTH
都唔覺佢咁高咁FIT,行得鬼咁快,雖然佢已經就左我 ,但都追得有D吃力。佢話勆最
快可以20分鐘上到頂,但我地就行左個幾鐘‧上到頂 ,佢請我飲左包野,邊飲邊吹
水。佢番左來香港兩個星期就急付不及待搵工,因為唔想HEA咁耐 ‧當初去澳洲,係因
為唔鍾意自己份工,但依家番到來,佢又諗住搵番老本行 。原因係去完澳洲之後都唔
係好知自己想點,呢點同DAVY幾似。



很喜歡auch為我拍的這張照,很有居高臨下的感覺,很有氣勢。


同樣是在獅子山,不過是兩年前,當年還一臉稚氣,成個傻婆咁’


我同佢呻我依家份工冇咩前途,冇野學,佢問我我人身有咩長遠目標 ,我話想環遊世
界。佢問我咁我會點做去達成呢個目標,我話做野搵$ 。佢解釋如果我番工0既時間明
白自己番工係為左一個長遠0既目標,咁就唔會覺得自己份工冇意義 ,番工會番得開心
D。當時我駁斥佢如果可以選擇0既話,點解唔去選擇個更好0既途 徑去達成自己0既長
遠目凡標?不過諗諗下,佢又講得有道理。諗野闊D,睇得遠D ,個人都會開心D。

我同佢都發覺其實要同人SHARE自己澳洲0既經歷 ,最好都係同個去詔過澳洲0既人
SHARE。因為有時一D自己覺得好FUNNY好正0既經歷 ,其他人眼中都唔係咩一回事。睇
相,個個BACKPACKER閒閒地都有一千幾百張 ,唔係去過果D人邊有耐性陪你睇咁多
相。番來hk,最驚聽到0既,就係親朋戚友0既問侯。"點呀 ,番來搵野做未呀?" "幾時
搵野做呀?" "搵左咩工呀? 有冇去見工呀?",搞到你都唔好意思閒置在家。

佢又同我講話佢初初0係sydney果陣搵唔到野做 ,竟然走去china town問人地請唔請佢
摲叉燒,仲要俾人拒絕,笑死,但係佢又唔肯講點樣俾人地打發走 ,我好想知。之後
有間中餐館俾佢試工,不過幫人地做左一日義工之後就冇做 ,因為頂唔順俾個boss呼
呼喝喝,話sai都係中大畢業,0係中環西裝打呔番工0既大學畢 業生。我諗起我同tak0
係 tasmania,兩個香港0既大學畢業生0係人地農場執馬屎時 突然有一剎那覺得好諷
刺,好折墮。做埋d咁-0既野,點同供自己同大學0既阿爸阿媽交 代?不過依家諗番轉
頭,都係一d好有趣0既經歷,得啖笑而已。

我地又講起訓街0既經歷。auch試過等坐飛機︿ ,0係sydney機場俾d security guard
趕左去同一班陌生無家可歸人一齊,似足難民。我仲慘 ,諗住訓melbourne火車站,趕
臬搭第二朝七點去adelaide 0既火車,點知個火車站會關門。零晨兩點俾人趕出
來,又唔甘心為左果幾個鐘俾三十幾蚊住hostel (當時正值commonwelth
game,melbourne d住宿勁貴),惟一諗到咁夜仲開0既,就只有廿四小時營運0既賭

場,於是背起大背包,向賭場進發。鑑於帶住個大背包入賭場會懷疑 ,我決定入傷殘
人士廁所過一晚。傷殘人士廁所好乾淨,又闊落,但係出面1好多出 出入入,又驚d清
潔工人會入來打掃,搞到成晚提心吊膽,好彩第二朝坐火車有覺好訓 1。依家諗番
起,覺得當時我為左省錢,真係咩都做得出。又訓toliet ,又夜媽媽試過兩次坐陌生
男人0既順風車。

同auch講起同同其他backpacker好似好難keep contact,佢對呢樣野又睇得好化。佢
話成個trip你遇到咁多人,你keep得幾多個 ?只要大家0係當時有個愉快回憶就夠1。但
係我始終覺得交換左contact而最後又keep唔成 ,會令我感到當初1大家交往,係咪出
於真誠。覆番個email,又幾難?點解咁小-0既事都做唔到?

auch話曾經同另一個hk女backpacker講過搵十幾個 hk backpacker,每人寫篇關於澳洲
之行0既文章,出番本書。雖然坊間都有兩本hk backpacker -既書1,不過果d都係得
一個作者,太personal,多d一齊寫有可觀性d 。我覺得有得諗。

同auch0係山頂一吹就吹左三個幾鐘,原來佢細細個就好多口 ,俾老師用膠紙痴住佢個
口。落到山都天黑。我0係佢屋佐樓下搭巴士番上水。0係巴士上 ,冇睇書,冇聽
歌,不斷回想0係澳洲0既歲月。番來香港幾個月,經歷左無數次見 工失敗,打了人生
第一份長工,做番個生活枯燥乏味0既ordinary hk OL,感覺澳洲0既情懷,這麼
近,那麼遠。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...