2010年12月10日 星期五

心淡

很是失望。今次搞聚會,剛發起時大家一呼百應,到落實去搞了,卻反應冷淡,慘淡收場。才兩星期的光景罷了。大家轉馱會唔會轉得快左 D? 看來我高估了自己的叫座力。

其實我都明白當大家有新的開始,就自然會有新的圈子,感情就會疏遠。小學同學如是,兒時玩伴如是,中學同學如是,大學同學如是,舊同事如是。畢竟 Keep 一段 relationship 是要相向的。如果只有自己一廂情願,而對方卻熱情不再,連覆個 message 都冇時間的話,你能夠做的就是自動收皮,不要再做吃力不討好的事,免自討沒趣。

有時我想,當友情都已經咁難 keep 的時候,你又怎能期望會在茫茫人海中找到個本來毫不認識、毫無關係的人去跟你長廂廝守? 似乎我這個剩女是做硬的了。

1 則留言:

  1. 好熟識的感覺.......30 years ago [老Poly 仔]

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...