2011年2月12日 星期六

八十後兒歌回憶 (I)

多得you tube讓我找到那麼多珍貴的兒歌片段- 縱使大部份片段畫面質素低劣。相信都是有心人把兒時用錄影帶錄下的片段 upload 上來的,誠意十足。原來很多那時候的兒歌都是由重量級音樂人炮製,認真程度和可聽性比現時由 TVB 藝員柴娃娃主唱的劇集主題曲有過之而無不及,充滿正能量。希望呢d link 唔會咁快俾人封殺。




 當時很討厭熊熊兒童合唱團,三分係因為覺得佢地老土,三分係因為唔抵得個主音咁靚女,四分係因為自己唔係熊熊兒童合唱團。

<創美好明天>呀! 條片仲好清! classic!!

<夢中天使>原來係趙增熹編曲呀!!



「無盡的邊際,藏著了善和真......」



「生命有價」唱到爛熟



「共你創造快樂專線......」



閃電傳真機片頭



閃電傳真機片頭



當年並不喜歡陳弈,因為我比較陳松齡的兒歌



當年我一度是黎姿的 fans。為了支持黎姿的「穿起媽媽的高踭皮鞋」打入十大兒歌金曲,坤左阿媽買 TVB 週刊投票。可惜最後「穿起媽媽的高踭皮鞋」都係入唔到十大。





當年「仙樂飄飄」是 hit 爆兒歌



<正義> - 黎瑞恩少有的兒歌



忍者亂太郎插曲, V6 唱的!



呂方都有兒歌??



來吧看麥精探



慘被小學男同學們改成淫歌的「阿花的故事」,竟然出自林夕手筆



當年很討厭的「打開心窗」,覺得好肉麻。依家聽番又有好多回憶


「星際轉移實在極輕易....」
 


「問你心中想什麼,眼睛不淮有淚兒飄過...」



「你你你,快跪下,看我引弓千里戰....」



「白雲在笑,月兒在笑...」



「能共你相聚......」



「我有理想,意念無限期」



「雲像小白船,我喜歡仰望」



「全城來吧  cha cha cha」



又係「熊熊兒童合唱團」。當年他們出了很多兒歌,但最 hit 的始終是「大肚 dump」



意外發現這首不算很 hit 的兒歌竟然出自重量級人馬羅大佑、林夕的手筆。



好美味呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





何嘉琍chock 聲之作,把聲同個人好唔夾,但又俾佢 hit 左



當年最喜歡跟妹妹用老牛聲扮 hocc 唱「小丸子又有心事」


當年「問題天天都多」風頭好勁,仲出左幾隻 CD,我阿妹都坤左阿媽買左隻,可惜佢買錯左口水歌版本,聽左一兩次就冇聽


水準很高的兒歌,不過不太流行

「書本中有農場抬頭只得操場....「 很喜歡「哪兒」。當年不明白箇中的含意,現在知道了就更喜歡。

當年 TVB 多重視兒歌頒獎禮! 竟然有Leon 做嘉賨,阿旦做司儀

「咕嚕咕嚕」差不多是我最後一套追看的卡通申

當年日日0係屋企同細妹唱,依家都可以一字不漏唱出來


那夜我替女兒R背脊
<元氣爆發>!正能量爆燈!
<勇者無敵>,Mark Lui 作曲
<娛樂金魚眼>,成日同<娛樂新聞眼>搞亂
<媽媽是小學四年生>,十幾年絛聽過了

「野菊花呀野菊花,哪兒才是你的家?....」 <給世界多一個微笑>

<夏季sha la la>,一到暑假就狂播。可惜之前有人upload果個 MTV 俾人cut左。






<我係小忌廉> 撃中女孩子們心底裡愛發明星夢及對愛情的幻想的要害,唔hit唔得





<飄零燕>,原來已是1974年的作品



<430穿梭機> - 那時太小,記憶蒙糊



《仙魔大戰》(第二輯)主題曲,很rock很另類的兒歌

<草原小天使> - 又係林夕呀!













沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...