2008年1月21日 星期一

澳洲闖蕩之旅(廿三) - 柏斯行




EASY RIDER TOUR在perth 完結,所有團友都入住了導遊介紹的big world hostel。我嫌貴,獨個兒到已一早預訂的cheviot lodge入住。

導遊在市中心放下我,我背著行李一邊看地圖一邊搵路。原來這平價hostel離市中心有廿十分鐘路程,我又走錯路,用左成半個鐘先搵到。


應門的是一個有點不修邊幅、頭髮明顯長期沒有修剪的華人。他用英文問我" are u check in? ",我當時很累,沒多思考便用廣東話回答 ”係”。對方也識趣地用廣東話笑問 ”係呀?”原來佢係香港人Auch,來左澳洲6個月,依家一邊0係perth市郊的餐廳做雜工,一邊0係hostel做 reception for free accomdation。當日仲係佢第一日做reception。

cheviot lodge係我0係澳洲住過最平的hostel,一星期$75,一晚12蚊,仲有早餐,設施都不錯,係廚房比較惡劣。入到房,再發現多兩個香港女孩阿津同JACKIE,JACKIE本身做保險,買左環球機票去旅行,來澳才5個月便決定離開。較健談的阿津來澳四個月,之前0係sydney warehouse打工,人工 8 蚊一個鐘,仲要成日俾個失婚香港老板娘鬧。其後經其他香港人介紹到victoria打農場工。我來perth之前只遇到davy一個香港人,想不到在perth 的hostel一見就見3個。

跟阿津一起到廚房晚飯,期間AUCH也來吹水。原來AUCH同阿津之前在同一班香港人的介紹下到同一個農場打工,做摘提子同PACK提子。AUCH一講起果班一起工作的香港人就當爆晒粗。果班香港人係一對兄妹同一個女仔,在香港從事一D比較低下階層的工作,似乎一心來澳洲搵錢,唔係來旅遊。當時AUCH在農場負責摘提子,其他香港人做PACK提子,人工是件計的。聽阿津講,班香港人嫌AUCH摘得唔好,累佢地PACK得慢,賺唔到錢,於是對佢單單打打迫走佢。估唔到呢D事會發生0係BACKPACERS身上,仲要係同聲同氣的香港人。大家放低香港的工作來到澳洲,無非都係想體驗一D簡單獨立0既生活,做D 0係香港唔會做0既野。0係人地地方搞是搞非,為的只是一份牛工,實在影衰香港BACKPACKERS。

飯後回房寫日記,auch搵我一齊出common room 睇世界盃英格蘭對厄瓜多爾。本來easy rider的團友也相約一起落pub睇波,不過我一早已決定唔去,因為同佢地唔係好岩玩。場波其實好悶,成場得一個入球,不過我同auch 掛住吹水,都冇乜點睇過。此人異常健談,場波踢左幾耐,我地就吹左咁耐。一個人旅行左兩個月,好耐冇試過用廣東話吹水吹得咁開心了。




我身旁的傻仔就是auch。

第二朝一早起床吃free breakfast,都係見慣的多士/con flake/Coffee/tea,但竟然有朱古力津子醬!!我不客氣地吃了四塊多士。之後向來自北京的老闆娘打聽怎樣出city,auch 咁0岩經過,話可以帶我周圍去。本來我有d猶豫,因為我在perth只留一兩日,想把握時間獨個兒發掘這城市。不過auch只帶我玩一個上午,下午佢都要開工,所以答應了。

出到city,第一件事是找西澳西南部的旅遊資料。auch建議我參加幾個平平地的day tour。不過聽說西南部十分美麗,加上這將會是我在澳洲旅程遊覽的最後一個地方,我不想太頹。時值當地旅遊淡季,選擇不多,於是參加了那最貴的south west五天 tour,想去的地方都包了。

之後我搞肚,auch帶我到一商場搵廁所。談起打農場工的經驗,原來佢剛從農場回到城市跟我一樣有cultural shock,覺得自己係鄉下仔,跟城市格格不入。這種經驗要在澳洲打過農場工的backpacker先感受得到。

參觀了西澳博物館,可觀性頗高,有不少關於澳洲土著的展品。之後逛美術館,逛了不用五分鐘便離開。領回寄存的背包時也覺得不好意思。







土著洋娃娃




London Court










Perth的地標 - Bell Tower

下午跟auch步行回hostel食飯。邊走邊談到大學時的趣事。原來auch是轟動一時的中大四院互片事件的搞手之一,其背脊更上了電視。Auch又講起讀書時的出猫技倆。他修的其中一科考試可以帶一張猫紙入試場,於是有的同學會將notes用power point一開64的方法印在一張紙上,如果咁都唔夠,仲可以整埋活頁,可以揭。真的意想不到‧

我們又談起香港的美食。想起港式奶茶、燒味、點心等香港獨有的美食,本來已肚餓得很的我更加肚餓,快走不動‧在香港,我可不會因為想念食物而腳軟。

很喜歡auch為日本人和韓國人改的代號:「紫菜」和「泡菜」。

吃過午餐,我獨自回到市中心閒逛,並登上免費的blue cat 巴士到king park睇日落。










柏斯的夜景其實不俗,不過還是不及香港吸引。

離開king park 獨自回hostel,貪得意沒有步行坐了火車,怎知火車到站時找不到打開車門的按鈕,眼白白望著火車站遠去,甚無奈。此時天已黑,坐回頭車回火車站以後又走錯路,幸好遇上一個好心途人及好心司機教路才平安回hostel。

第二天坐火車到perth 附近的 fremantle



perth的天氣是出名好的。不過經過三十分鐘車程,已見窗外橫風橫雨..




Frementle的火車站




Frementle本身是一個很精緻、很有歐陸情懷的小城。可惜突而其來的大雨破壞了一切,那些很有feel的室外cafe都搬到室內,好無癒....

為了避雨,在一唱片店逗留了好一陣子,並買了一隻澳洲本土country music歌手slim dusty的唱片。kimberley tour時導遊經常播slim dusty的。本來對這些老土音樂有點抗拒,這刻卻覺得slim dusty的音樂很地道,很澳洲。




坐免費巴士到Frementle的museum,出現了一陣子陽光







登上另一景點round house拍照,天色又再昏暗。到麥記食雪糕兼避雨,3:30便坐火車番perth,結束這失敗的Frementle之旅。因為大雨,我真的丁點歐陸情懷都感覺不到。相信我對frementle的記憶不久會消失。

回到perth,驚覺雨後的黃昏十分美麗。










回到hostel,想收回前一天晾的衣服,卻發現衣服不見了。老闆娘的女兒說沒有收起衣服,並問會唔會俾d咸濕佬拎左。結果在旅程臨終結時我失去了跟我闖盪江湖的lufuma行山褲和一些內衣褲。

回房間跟兩香港女孩吹水。jackie第二天便回香港了。我問她回港後第一件事會做什麼,她想了一會,冷靜的說 : "要換智能身份証",除後又說"應該剪左頭髮先去影身份証"。阿津又告訴我她小時跟家人做小販走鬼和民安隊的趣事,言談間經常搞亂了食環處的全名,將 "食物環境衛生事務處"說成"環境衛生食物事務處" 又或者 "衛生環境食物事務處",聽得我也跟她一起搞錯了。




在PERTH的最後一晚跟同房的兩個香港女孩jackie及阿津合照。

回港後常聽一些香港backpackers說不太喜歡旅程中碰到香港人,但我每碰到一個都很高興。我在澳洲一整年只碰過davy、auch、阿津、jackie四個香港backpackers,每個都很有趣,每個我都想再見面。

在柏斯這個跟香港沒有時差的城市碰上幾個香港人,讓我覺得自己跟香港很接近。

1 則留言:

  1. 柏斯 Like! ....寄望下次la! Ha!間 hostel / Cheviot Lodge幾有趣。

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...