2008年1月13日 星期日

This Week


星期二,第一次做野後見工,第一次坐馬鐵,雖然有份工揸手,但年幾冇見過工,心情依然十分緊張。誰知今次只是筆試,我卻連塗改液都冇帶,太耐冇寫字,錯別字百出,相信今次必無功而回。見工後回公司上班,又見一班熟口熟面的低b同事,感覺很溫暖。



星期三,大師兄當曾的last day,我們跟老細合照。



當曾還帶了寶麗萊讓我們簽名。


由於當晚有節目歡送當曾,好多同事都番晏,上司又放左大假無皇管,我同kaho 7:45pm離開上環的center之後慢慢hea番公司...


由上環步行至中環,途中仲見到歐錦棠同鄧達智,原本打算坐天星番公司,點知見到中環那全球最長的扶手電梯,於是又上左電梯感受夜中環...



 

 
 


結果我們在收工前5鐘先hea番到公司。番工時間到街上閒逛,寧舍愉快!!


回到公司,經過由當曾發起的橡筋激戰,同事話去唱通宵k,我們由十點幾唱到六點幾,非常盡興。同事們唱起leon同aaron d陳年快歌都好high,起晒哄,仲玩埋人浪; 我又有中環同事占士家姐陪我唱娘歌,好耐冇咁high。


星期四,由於前一晚太激,個個瞓得幾個鐘又番工,公司罕有的安靜。


星期五,阿妹考完試,同阿媽來尖沙咀行街兼搵我食飯。由中港城番九龍公園的路上,發現一幢於霧海之中像透明了的大廈


星期六,跟kam到淺水灣吹水,意外地吃了一頓pizza hut下午荼,慶祝她找到了工作










沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...