2008年1月29日 星期二

他媽的冷

香港好耐都冇試過持續寒冷兼下雨。經過剛過去的歷年最溫暖的12月,我已經假定香港冇冬天,低估左呢次的冷鋒,病倒了。同事叫我請病假睇醫生,暗示我唔好傳染俾佢地。


其實我本人唔係好想請SICK LEAVE,因為請SICK LEAVE要花錢睇醫生之餘仲要俾D藥搞到 "溫溫鄧鄧",療效可能同你自己食成藥差唔多,係冇著數的。不過同事出到聲,又唔係咁好意思。請SICK LEAVE,多多少少係為人地,唔係為自己。


當年0係澳洲經常0係UNDER10度的環境下户外工作都冇乜病。依家0係辦公室工作,缺乏運動,抵抗力差強人意。我都話香港唔0岩我。


1 則留言:

  1. 香港這兩個星期真係好凍呀,我都涷到冇晒心機!呢幾日都係係屋企做嘢咋,連出街的心情都冇。嚴寒的天氣已經影響了我的日常生活,希望可以早日回暖啦!

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...