2008年1月7日 星期一

Snap Shots II

越來越發現自己坐唔定,冇時停。明明放假冇人約,都唔肯安份地留0係屋企....



lunch time reading Harry Potter under a big tree@ kowloon park


上星期六放工,獨個兒從尖沙咀坐天星去銅鑼灣sogo(因為本人極討厭坐地鐵),為的是用掉那抽獎得來的$500 sogo coupon,逛了三小時無功而回,卻發現了鄰近灣仔碼頭的海濱走廊。





這條走廊是愛狗之人的蒲點。如果帶kam來,佢一定嚇死。




星期日跟家人吃過下午荼獨個兒到粉嶺行已快行厭的蝴蝶山,被阿媽駡我「冇野好做」。冇辦發,我實在太鍾意行山,太鍾意大自然。而且果日天氣太好,唔行山屈0係刀屋企太浪費。





天朗氣清,用手機隨意拍攝都可以有不俗的效果’





1 Jan 08, sunset @ Tai Mei Dok. Any renovation for a new year? I need a new job!!


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...