2008年1月26日 星期六

我和我的家駒

不死傳奇終於都輪到家駒。作為電視精兼家駒迷的我,當然不會錯過。我的beyond癮亦再次被勾起。


家駒死時我才唸三年級,聽兒歌為主。小時對beyond的認識是來自暑假播映的「beyond 放暑假」。印象中這節目以搞笑為主(可能唔係想搞笑,不過果時細,當佢搞笑節目咁睇),間中會播beyond的歌曲如"大地"、"長城"、"真的愛你"、"喜歡你"、"爸爸媽媽"等。那時住我對面的姐姐因為鍾意草蜢而好憎beyond。從新聞得悉家駒跌傷,佢竟黑心的對我說鬼唔望佢跌死。當時的我未有判斷能力,是她的應聲蟲。聽佢她這樣說,,我也和應說「係 la」。最後得悉家駒的死訊,我除了感到可惜,也深怕他的鬼魂會來教訓我。


中七考畢a level,我開始從新認識beyond,從圖書館借了很多家駒時期的BEYOND唱片/錄音帶。那些歌已是十幾年前的作品,但聽起來一D都唔老土,激昂的作品依然震撼,動聽的情歌依然令人心動。每次唱K,我都會點BEYOND的歌曲; 每次點BEYOND,大家都必定識唱,情緒高漲。家駒時代的BEYOND的歌是永遠青春,永遠充滿生命力。家駒無論曲、詞、唱、彈都那麼出色,為充斥住低俗濫情歌曲的香港流行樂壇帶來了衝擊,帶來希望。可惜香港失去了家駒以後一直也未出過像家駒的歌曲般有出色、具社會性、能打動人心的非情歌。雖然EASON、何韻詩、實至古巨基也有不少非情歌,但我不敢斷言,十多年後,我還可以記起他們的歌,唱他們的歌。但我知道十多年後,我還是會聽家駒的歌,跟同年紀的朋友唱他寫的歌。至少家駒對一些對流行音樂有要求的樂迷而言,其地位還未被代替。


有人說沒有家駒的BEYOND尤如沒有靈魂,失色不少。其實,沒有家駒的BEYOND唔係唔得,只是家駒,實在太出色了。


黃家駒逝世新聞發佈會



 



beyond放暑假的片段 (第一集) - 到依家我都記得阿paul講廁所塞左搵佢地區


 


 



Beyond-海闊天空 (家強於93年家駒過身後主唱)


Beyond-不再猶豫 (唱K必點)


 


Beyond 樂隊 光輝歲月



Beyond- 大地 @1991演藝界總動員忘我大匯演 - 小時覺得很有型的歌


BEYOND-長城 (比"大地"還要有型的作品)


Beyond - 冷雨夜 - 我最喜歡的BEYOND情歌,少數由家強寫詞的歌


BEYOND -遥望 -另一首好正的情歌


Beyond-無悔這一生



BEYOND -誰伴我闖盪


 -


BEYOND - 午夜怨曲- 少數由世榮填詞的作品


BEYOND -逝去日子(好似係一套電視劇的主題曲)


BEYOND-俾面派對



Beyond 戰勝心魔



Beyond - 可否衝破



BEYOND-不可一世



Beyond - 命運是你家



Beyond - 遙遠的paradise (家駒死後其中一首我喜歡的BEYOND歌曲)


Beyond - 預備 (另一首家駒死後我喜歡的BEYOND作品) Beyond 1991 Amani live


Beyond 樂隊 衝開一切



沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...