2008年1月30日 星期三

中毒

自從上星期六看過港台製作的<不死傳說>,我中了家駒毒,不斷上網查看有關他的一切。一口氣看過十二集的<beyond放暑假>、<籠民>、家駒身前的訪問片段、music video,覺得跟他很接近,好似從來都冇離開過。


黃家駒陳百強實在離開得太早。如果我早出世十年,我一定會係佢地0既super fans。


**************************************************************************


因為要請sick leave,所以要睇醫生。媽媽介紹有間醫務所新証只收一百蚊,於是去睇。拎藥時,佢話收百四蚊。我問唔係收一百咩? 佢話兩日藥係一百蚊,我依家有三日藥。我話要兩日藥好了,因為我的病不太嚴重。對方叫我等一等,不久有個好似高級d 0既診所護士說醫生建議我食三日藥。結果都係俾左百四蚊。有d被搵笨0既感覺。


****************************************************************


收到我工作拍擋kaho的電話,佢兩星期前已辭職,新年之後不久便last day。


唔好玩la kaho! 我唔想一個人對住d冇理學生呀! 唔好丟低我一個呀!!


我要加把勁搵工!但係日日睇jobs db都搵唔到咩工我好想做。


我除左傳媒仲想做咩?


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...