2008年5月29日 星期四

Sense

得悉又再有機會in記者,仲係我最嚮往的生活版/旅遊版記者


成日心掛掛,連blog都冇心機打,只係埋首 "咪" 雜誌做 preparation


深怕機會再一次從自己手中溜走


今天是first in 的大日子


可能連日來心境勞累,竟然在火車上睡著了


這份工求職信我send過幾次,我也不清楚自己今次被選中的是哪一篇文章


直至interview時才知道原來被選中的是我一篇關於朋友davy開salon 的文章


這篇文是我在blog 中隨意抽出來的,稍作收改便將之寄出


想不到之前刻意為求職寫的文章都沒被選中,反而這篇有點玩野成份的文章卻被選出來


interview的問題都很situational,連自我介紹都冇


完全冇得prepare,


我覺得自己答得不怎麼樣,而我的四個對手也答得不怎麼樣


interview結束,問interviewer今次interview要睇d 咩,


佢話最想知我地有冇做記者的sense


這說話有如當頭棒喝


無錯,我成日話自己想做記者


但我從來沒有想過自己有冇做記者的sense,亦從來沒有想過怎樣去培養做記者的sense


亦都唔知自己interview的答案夠唔夠sense


見其他番工的人t shirt拖鞋短褲look番工,好羨慕


interviewer話佢地公司的culture係好玩,好young,好活潑,成日都好嘈


我都好想0係咁0既culture番工


我份人呢呢啡啡


要我去d 太formal 的地方番工我會死


3 則留言:

  1. ling, 睇番你個blog, 知道好多你的近況, 好羡慕你可以去沙巴, 澳門, 等等好多地方旅行。
    我知道你一直都好想做記者, 恭喜你獲得一次面試的機會,預祝你成功。得閒可以約出來傾吓解, 上次都無時間同你吔傾。
    保重
    emily

    回覆刪除
  2. 路過的我都要留返句言呢 你的od 寫的野呢我有時會令自己有d 慚愧呢 總覺得與自己的od 相比,識寫野的人係唔同d 所以呢,對自己要有d 信心呢 我都祝你好快會收到second in 的通知 做到自己想做的工~~

    回覆刪除
  3. 多謝 emily 同mapel 的留言。如果佢地咁都請我,我一定請你地食飯。

    回覆刪除

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...