2007年9月1日 星期六

澳洲闖蕩之旅(六) - 浪蕩東岸篇Carins之Cape Tribulation

   



Cape Tribulation 的賣點係"When rain forest meet the great barrier",地理上來講係一個好難得0既自然現象,實際上來講係一個平平無奇的旅遊景點。如果唔係packpage包左,我係唔會去的。






        首先係去睇鱷魚,坐左成個鐘船,就只有呢條。

then去行broad walk睇熱帶雨林,奇樹令我諗起香港的荔枝窩.....

           



           空心樹,伸手進樹心拍得以上照片。

  攀滕植物

         





行完broadwalk番hostel休息,本來係一間四人房,但係只得我同tak兩個,獨立式洋房,環境非常舒適
   


    房間外的小陽台

吃過午餐同tak行去海邊睇珊瑚礁同熱帶雨林交匯點。不過我地唔記得左熱帶雨林每逢下午就落雨,仲幾大雨,敗興而會。

    

   PK village

番hostel,自己一個吃過晚餐,在hostel無所事事,回房間,可能因為房間太舒適,tak已要睡覺,仲叫我唔好開燈,想睇下書都唔得。其時只係夜晚七點幾,漫漫長夜,點過呢?

相機命送Cape Tribulation

第二朝再上路去海邊,今次行海灘唔行公路。上午天氣甚佳,陽光相當猛烈。


      呢d沼澤,唔排除有鱷魚出現。
    



呢張相係我當時部相機拍的最後一張相。當時我要過呢條小溪過對面岸去lookout。我只顧住唔好弄濕條褲,冇為意原來手吊住部相機。相機浸在水中數十秒,發現時己冇左畫面冇晒反應。tak話可能遲d等入左相機入面的水乾掉會冇事,耐何一直都冇反應,甚沮喪,冇晒心機。


與TAK炒大鑊

帶住失落的心情回到Carins。冇左部相機,食龍肉都冇味。惟一可幸的係card reader d相仲睇得番。

夜晚同tak夾錢洗衫。洗完之後tak發現我d黑色衫甩色,搞到佢件白色二百蚊puma t-shirt一躂躂黑色。我話我真係唔知自己件衫會甩色,佢還是一輪唱說我的不是。本來我部相機冇左已好心煩,佢仲不斷轟炸我實在教我受不了。我用好重的語氣同佢講 "咁你想點?",佢好興,要我搵香港的屋企人幫佢買過件新。我覺得事件未嚴重到要經動我屋企人,佢話佢都覺得冇咁嚴重,但係因為我態度唔好所以要我咁做。我唔想睬佢,無理佢。於是我地就開始冷戰。

我同tak由中六開始做朋友都未吵過架。我自問脾氣都唔差。不過兩個人一齊旅行,朝夕相對,磨擦難免。冷戰第二日我地要join一個在carins出發的浮潛tour。我同tak分開行去碼頭。上到船見到tak,tak主動同我講野,我地又再好似冇事發生過咁一齊玩。那件二百蚊t shirt的價錢其後0係我同tak寄衫番香港的郵費扣番。

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...