2007年9月19日 星期三

澳洲闖蕩之旅(十三) - 失業日記

28-3-06  Day 1 失業第一天

完成了tnb的工作,新工都唔知要等到幾時。尋晚一班tnb的backpackers (除左阿大同masa)一齊吹水到兩點幾。德情男因為同橙帽一齊工作,八到好多關於TNB FARM local worker d野。原來橙帽有個9 個月大的仔,佢26歲,佢女朋友21,一齊左6年; "家姐" lei係教徒,兩日就去一次教堂,成個farm都知佢係處女; 黑人有個意大利老婆同4 個仔女;  "靚嬸" 已經51歲,但望落只有三十幾歲.....



德情侶話0係德國男女都有三年產假,annual leave有廿幾日。佢地兩個都係graphic designer,不過係0係一間細公司做,工作沉悶,所以來澳洲旅行再睇下轉唔轉行。佢地來backpackers住只係想體驗農場生活。tnb份工完左就決定離開。

講講下大家講起語言。德男學過拉丁文。佢話拉丁文可能係世界上最難的語言之一,tense都有十幾種,pronoun又有十幾款,我地學英文得幾款都已經頸昏腦脹。就是德文,其gramma同pronoun的變化都比英文多。德文的名詞都有姓別,不過德情侶都唔知性別的準則係咩。我記得廁所同馬筒都係女性。

韓男同德情侶解釋佢個名永薰的意思,佢話"永"=forever,"薰"= "smell"。我笑佢係"smell forever",意指佢永遠發臭,邊講邊作聞到臭野狀; 佢緊張地回應:"no! i'm smell forever!",邊講邊大力用鼻子索氣,意指自己永遠香唔係永遠臭,大家都笑了。

冇野做,今日一點先起身。三四點,hostel manager CHRIS入來話有摘蕃茄工做,我冇理會,因為唔想做contract job。飯後去散步,0係common room bus list見到有新farm,入房搵tak傾,點知佢話chris同佢講佢聽日可以番新farm,仲要係一份hourly paid job。點解同人唔同命?我又要再次一個人等工。

29-3-06  Day 2 - 失業去消費

同房們個個都有工開,番工時間俾佢地嘈醒。趁得閒,搭火車去附近的eastland行街同去圖書館上網。喜見有幾個朋友send email慰問我,0係澳洲識的德國朋友barbara亦email通知我她的新工作。在圖書館流連了一個鐘,去cd店買headphone、去m記食happy meal當lucnch,去超市買廉價食物/罐頭,失業消費感覺不好受。chris冇來通知我幾時有新工。

30-3-06  Day 3 - 沮喪篇

續被要開工的同房嘈醒,好不容易再訓著,又俾cleaner嘈醒。洗衫-> 早餐,見common room有封被開了的從台灣彈回頭的信,好奇打開看看,原來係我的韓國朋友小虹寫俾佢個台灣偶像孫興的,內容講述佢因為一套劇集而迷上孫興,跟住就改左個中文名同學中文,仲話會去台灣探佢。可惜此信被彈回頭,而小虹已離開emerld backpackers了。見兩個新來的鬼妹都冇工開,唔知點解心裡好過些; 計算旅行的budjet,遊西澳+中部起碼要3千蚊,但依家的工作情況,可能唔夠時間打工搵$。depress. tak放工叫我去超市,冇mood,不過照去,又一日。

31-3-06  Day 4 - ANZ DAY

十一點起身,一邊聽同房的SO FRESH CD (澳洲的雜錦碟)一邊睇書,幾ENJOY。下午行出TOWN去ANZ開户口,因為聽講ANZ的利息較高,有5%,條件係唔可以提款兼每個月至小存10蚊。我0係原來的户口提了一千蚊入ANZ。幫我開户口的職員好友善。我唔知HOSTEL的地址,佢仲幫我寫,因為實在有太多BACKPACKERS開户口,多到佢都記得我地個地址。開完户口,佢一臉尷尬的俾隻膠豬錢箱我,話係開户口的禮物。我話太重,唔係好想要,而且我冇理由揹住佢去旅行。我諗住趁佢唔為意刻意丟下豬仔,點知臨行前職員提醒我"DON'T LEAVE THE PIG!"。於是帶左佢番HOSTEL,同房都好喜歡。遇到友善的人,心情好多了。

1-4-06  DAY 5 - 豬的生活(一)

星期六,7AM起身睇音樂節目"TOP 50",睇到十點再訓,在床上HEA到三點先食LUNCH,同新來的女同房吹了一會水,再恰至6PM。起身,坐窗邊聽歌睇書,醉了的瑞典BACKPACKER"大惡"無LA LA走埋窗邊對我扮鬼臉,嚇得我!平時同佢都冇兩句。同新來的男住客吹水,睇電視。

2-4-06  DAY 6- 豬的生活(二)

十點被同房的日女嘈醒,班友竟然玩聽cd學英文,朗讀"JOHN IS GOING TO SWIMMING TODAY!"之類的英文句子。LUNCH食公仔面,4:30去公園散步,5:30因肚餓回HOSTEL。HOSTEL MANAGER CHRIS過門而不入,即聽日又冇工開。澳洲轉番做冬令時間,我的生命又多番一個鐘。細妹來電,心情好D。無聊,想問TAK拎番自己本心理書來睇,佢話唔方便拎,但我見到本書就0係佢床,於是婉轉的同佢講"但係本書好似係我架WOR!"佢即刻飛番本書俾我,對我說 " 抵你冇工開! " 心情跌至谷底。只係想拎番自己本書睇都俾人鬧。我唔可以再失業! 再等工我會殺人!!!

3-4-06  DAY 7 - 唔使再等LA!!

十點幾自然醒,CHRIS終於來搵我,話聽日我會同3個韓女一齊做"WEED FLOWRE'S HEAD",不過份工得四日。CHRIS問我做乜唔同同房的日女一齊摘蕃茄,我話唔想放棄HOURLY PAID長工的機會‧CHRIS話做CONTRACT JOB,就算搵錢俾人少都好過我依家一蚊都搵唔到。佢話遲D可能可以同我FLIGHT到一份HOURLY PAID的摘蕃茄工。我問佢摘蕃茄會唔會有QUOTA先賺到D人工,佢答我無論做D咩都要WORK HARD,仲問我俾人炒過幾多次。我0係EMERALD只係俾第一個FARM KOOMANS' 炒過,佢話咁CHRIS & MARIES 呢?(即去GREAT OCEAN ROAD之前做的那個FARM,有成19蚊一個鐘人工)。我話CHRIS & MARIES第一日已經同我地講份工只係做一星期。CHRIS問咁點解果個韓國男仔(中文韓)仲可以做落去? 又話D FARM "ALWAYS SAY ONE WEEK"。我無言以對。難道CHRIS & MARIS同我地講一個星期真係試我地?

等左一個星期工先得四日工,其他FARM又陸續停工,我仲有冇機會做長工?

沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...