2007年9月1日 星期六

澳洲闖蕩之旅(七) - 重返Melbourne



人生最大的錯誤

離開carnis,我們飛到melbourne,準備回victoria找工作。今次係坐另一廉價航空公司jet star的班機。

我同tak到機場時已快將要登機,地勤都催促我們辦登機手續。那時,我背著一個大背囊加拖著一個gib,舉步維艱。地勤要我將兩件行李寄倉,我照做。但當地勤告訴我因為行李超重而需付$147行李超重費時,我嚇呆了! 147澳元,千幾蚊港元呀!! 我完全唔記得呢個世界有"行李超重費"呢樣野,將所有重野放晒入gib,身上只有輕便的 t shirt涼鞋。當時腦海一片空白。後來才想到其實可以抽番一d行李跟身,咁就唔使俾人罰咁多錢。


所謂黑開有條路,check左in 過保安時,tak被"抽中"做咩爆炸物檢查,要翻出所有跟身行李。我行埋去睇咩事,結果都一齊被查。講真,我同tak兩個手無寸鐵的女仔,邊忽似恐怖份子? 條友唔去查d男人,走來查我地,擺明只係做下樣俾人睇。tak剛才被地勤弄得很不愉快,依家又俾個低級保安留難,興上加興,對個保安用廣東話講左句"低能"。佢唔知咩叫"低能",不過都知唔方係好野,所以又回敬一句 "低能"。

無疑 jet star的班機比virgin blue舒適寬敞,但後者唔收行李超重。上到機,一直對果筆行李超重費謹謹於懷。千幾蚊,對一貧如洗的backpacker而言是很大的數目。呢個災難,本來係可以避免的。

屈蛇記

重回五光十色的melbourne,本來諗住直駒農業重鎮shepparton搵工去。不過從旅遊書得知melbourne每逢二月都有st kilda festival,唔想錯過。在st kilda一些bar 的宣傳海報中得知festival會在一星期之後舉行。要等一個星期在melbourne白蝕住宿費,有d唔抵。於是我同 tak決定只付一個人的住宿,另一人在 hostel屈蛇,住宿費兩份分。我猜輸要屈蛇。仲記得屈蛇之前要check out,我刻意束起頭髮唔帶眼鏡著埋tak件紅色fleece想掩人耳目,依家諗番覺得好白痴。






@ St Kilda





回到melbourne的第三日我們跟在fraser Island識的細佬遊" True Melbourne". 跟澳洲人遊澳洲,別具意義。仲可以去到好多一般遊客唔會去的景點‧  






探細佬之前一日佢叫我地準備泳衣。果日得廿度,我地冇睬佢。點知第二日真係升到35度。我地包到糉咁落海灘好異相。


上山睇墨爾本全景





  細佬同父母為於melbourne市郊的屋。廚房d用具半天吊。

  


 巨大螢幕當電視

細佬自己的小屋。我們在他的小屋看他玩sky dive的video,那"no entry" 牌係佢同大佬0係人地屋企門口偷的。




中學時代的細佬,髮型惹笑。發覺佢地屋企冇大佬d相,原來大佬自小就被人領飬,佢地兩兄弟幾年前先相認。依家大佬見到自己親生父母都只會叫他們的nickname,唔叫dad mum。





細佬同朋友夾份開的電腦店。





跟細佬到附近的印度餐廳食晚餐。開頭還興高采烈,但份量太多,其後大家都神情呆滯。





跟細佬到一電視塔下欣賞melbourne全景。細佬說那裡是secret place,冇乜本地人知道。



沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...