2007年9月19日 星期三

澳洲闖蕩之旅(十二) - 重返TNB FARM

完成great ocean road tour,星期六夜晚番emerald backpackers。由於星期六夜晚冇巴士番backpackers,我諗住坐順風車番去(之前都坐過兩次順風車番emerald)。可惜今日運氣唔好,停車場冇人揸車去emerald,於是打電話番hostel睇下有冇人pick,點知女manager話太夜唔來pick我,要我搭的士,仲幫我call的。我好唔ger。上次同荷蘭佬成十二點先番來都有人接,今次我八點幾番來就話太夜唔接我,實在不合理,奈何人微言輕,亞洲backpacker的地位,從來都比較低。當晚番到BACKPACKERS都冇人同我CHECK IN。第二日托人去火車站接TAK,亦擾攘了好一陣子經動左五六個人先搞得惦。為左彌補那的士錢,我同HOSTEL MANAGER講我係第二朝先番來,俾少左一晚住宿,以其人之道還自其人之身。


討厭的 "阿大"

星期一重返久惟了的TNB FARM做PLANTING,今次已經係第三次番TNB FARM,一齊做的BACKPACKERS有日女、日男MASA、德情侶、韓男"永薫"同新荷蘭佬"阿大"。叫佢做"阿大",係因為呢位人兄又自私又自大,一D都唔尊重其他BACKPACKERS。本來出來旅行,開開心心,大家都係BACKPACKERS,我在工作上都好少對其他BACKPACKERS有不滿。不過呢條友真係令人睇唔過眼。第一日番工一落車,佢就自己走去同BOSS及其他LOCAL打交道,唔識佢仲以為佢0係個FARM做左好耐,甚至係老闆個仔。一開工,佢就教其他BACKPACKERS D野要點做,仲教我同TAK點做,但其實今次已經係我地第三次0係同一個FARM做同樣的工作,實在唔需要佢教。後來先知佢屋企0係荷蘭都係開TURLIP FARM,佢本身係太子爺,唔怪得咁沙塵。



不過佢沙塵得來又唔見得好做得野。本來以佢既身型,0係生產線上應該要TAKE一D體力虛耗較大的工作。不過佢自稱背痛,唔肯做辛苦的位置,而黑人上司見佢同荷蘭藉的BOSS同聲同氣,奈佢唔何,叫 TAK 頂上生產線的第一個位。第一個位SUPPOSE係高大的人企的,因為第一個位的人除左要同其他人一樣PLANT兩行種子之餘仲要花時間伸手撥平D泥。相對細粒的TAK對於要做呢個位兼PLANT足兩行很不滿。佢同阿大協議輪住做第一個位,惜阿大應承之後出言反爾,仲話"NEVER TRUST DUTCH PEOPLE"。TAK氣憤得大力丟種子,我見狀幫佢PLANT多半行,日女見狀又幫佢攞種子。

   


中場休息,BACKPACKERS都出去陽光下抖抖氣。中間金髮果個就係阿大。     

工作伕事

阿大的確搞到大家幾頭痛,不過我地同其他BACKPACKERS都相處融洽‧記得有次放BREAK,見LOCAL WORKER ”橙帽”拎一0舊野去微波爐”叮”,仔細一睇,原來係一0舊生勾勾的薯仔。我不禁笑了起來。橙帽見我笑,一臉無奈的對我說"YOU LAUGH AT MY LUNCH"。唔知點解,日女同德情女都大笑起來,仲笑到眼淚都流埋‧橙帽好唔明點解自己0舊薯仔俾人笑成咁,無辜地說到”WHAT'S SO FUNNY",其他人見狀都笑了。苦悶的工作令一件咁簡單的事都能夠觸動大家的神經。

後來到我食飯,”橙帽”也不甘示弱,指住我盒飯叫到”YOUR LUNCH! ha ha ha HA!",想取笑我的飯盒報復。

TNB的PLANTING工作是既重覆又沉悶的。大家都要聽住MP3做先唔會悶死。不幸地,我mp3的耳筒有日一番工就壞左,悶得我想大叫。為左激勵士氣,我0係腦海中寫左一首叫”LET'S GO PLANTING"的歌,歌詞係”Planting is funny, let's go planting. Planting is funny planting is the best!"相當無聊,不過同事日女好記得呢首歌。我番香港後同佢email都有提起。

後來,日女借左佢個耳筒俾我,我開心得給了她一個熱情的擁抱。

TNB工作的最後一天,一次放break時同黑人上司0係common room門口碰個正著。可能因為當日係最後一日,黑人打開雙手要同我來個道別擁抱,我也習慣了這種西式禮儀,沒有介意。不過,tak同boss咸濕佬見到都好意外,boss仲一臉嚴肅的對黑人說”what are u doing? She's too small!",黑人始放手。及後tak開玩笑同黑人講" I will tell your wife!", 黑人鬼馬地回應到 "you will tell I'm right?" 之後走左去。不得不承認黑人有時轉數甚高。
  



臨別大合照:左起日女、DJ ALO、荷蘭LOCAL、MASA、黑人、永薰、橙帽、德情侶、我、TAK、BOSS(咸濕佬)

終於真正離開TNB FARM,老闆娘送我們每人一扎花,我、TAK同MASA三個舊人收到的更是金色包裝紙包的貴價花。BOSS咸濕佬亦咀左我個女仔每人一啖。

  TNB送的花。






沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...