2007年9月6日 星期四

澳洲闖蕩之旅(八) - Shepparton 摘梨之役





本來到melbourne,就是為左去shepparton打農場工。後來因得知st kilda festival會在二月頭舉行便在melbourne多留一星期。怎料交了住宿才發現st kilda festival取消左,白白浪費一星期住宿,仲過左一星期擔驚受怕的屈蛇的日子。





     乘火車到Shepparton

到達shepparton,我們到 job agency 搵工。job agent問我地有冇tent,然後好快就assign我地去一個pear farm摘梨。佢建議我地先到town的超市買一個星期食糧,再坐的士去個farm。

帶住一大堆行李同食物,我地浩浩蕩蕩殺入pear farm。farm的staff對於我地的出現感到奇怪,並說佢地已不需要picker。正徨恐之際,其中一個staff 叫我地填表,然後安排farm的carnavan park負責人帶我地去carnavan park安頓。等候期間,一貌似高層的男人同我地講來呢度摘梨每人一日要摘三bin,如果唔係會被停職。佢見我地咁細粒,對我地有d懷疑。摘過橙的我深知摘三bin生果有幾難。不過既然來到,都要頂硬上。



   



      我們住的carnavan,其實都唔差。


 公用廁所,原來冇熱水。



  開放式common room +廚房,食飯+吹水用。





 carnavan park 的住宿才幾十蚊一星期,設施當然有限,亦冇乜娛樂可言,生活可以十分原始。最正的設備係洗衣機免費任用。陽光猛烈,連乾衣機都唔使’

第二朝六點幾就起身準備七點開工。到達pear farm,跳上管工的木頭車,到達了我們負責的梨樹。管工叫我們兩個一齊摘,人工兩份分。30蚊一bin,一bin有一米乘一米大。

開頭睇管工示範,見到摘梨可以挑手唔使好似摘橙咁用剪刀,以為好容易。點知摘左個幾鐘,見到個bin仲係好空,先發覺摘梨唔係路。首先d梨體積細,要摘好多先可填滿個bin;  第二係d 梨集中生0係樹頂,要摘樹頂的梨,我地又要用梯又要夠手長。枝梯好重,想搬枝梯去一個好的位置好費時; 我地手又唔夠長,有d生得入的梨真係伸極隻手都摘唔到,但係管工要我地清晒所有梨,一個都不能漏。其實我地係不能也非不為也; 第三係人工低。摘橙都有$45一bin,摘梨得30蚊,而且花更多時間先可填滿一bin。

摘左兩個鐘tak已經頂唔順,打電話俾久惟了的emerald backpacker個manager chris問有冇工。我地都唔敢開名,因為之前俾左唔少麻煩chris,佢未必想我地番去。chris話有工冇床位,叫我地遲d再打去問。

奸人遇上醒目管工

既然循正途係冇運行,作為靈活懂變通的香港人,我地惟有出招搏搵多d。當初摘橙時用過的 "偷摘隔離行樹底" 唔work,因為隔離行有人,而且樹底冇乜梨。於是我地決定一個摘,並將梨丟在地上,另一個負責0係地下執。我負責執,仲連隔離行d樹那些因熟透而掉到地上的爛梨都執埋。其時管工經過,見我成日都在地上執梨,問我咩事‧我執生話自己身上的 picker袋 (一個用來俾picker摘生果時暫時放置生果的隨身袋)d 扣太鬆,搞到摘果時d 梨成日跌出來。好彩佢信我,又幫我較緊d 個扣。佢又睇睇我地摘成點,發現有好多爛梨,於是將好多爛梨從bin子中撿走,叫我地唔好去執地上的爛梨。我們的兩個奸計都被他撞破,教人心灰意冷。

努力了一整天,從7時至4時,我地兩個人才摘 2 bin,一人三十蚊,即係百幾蚊港紙,非常沮喪。回想在emerald backpackers住期間,求其份 hourly paid的工作,兩三個鐘就有三十蚊,甚希虛。tak提議不如-係pear farm 搵夠火車錢就硬闖emerald backpackers等houly paid 的工作,冇房就睡 gym room,我都覺得呢條橋行得通。一日三十蚊,真係唔係路。於是決定硬闖 emerald!!
    



     我在梨樹中。





     滿滿的梨,充滿多少血汗
   

由於一心諗住搵夠火車錢就唔做,加上sepparton日間天氣太熱,又冇風,第二日比較hea,摘到下午兩點就唔做,番carnavan park休息下,享受寧靜生活好過。





攝於carnavan park附近的草地      

 
  日落@ shepparton


   本來食兩星期的食物依家兩日要清晒,食得相當豪。       



 臨離開sheparrton,在carnavan竭一竭




沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...