2007年9月19日 星期三

正能量

我的雲南獨行之旅,受到家人劇烈反對,更叫我退機票唔好去,又話0係大陸自己一個可能會俾人捉去挖出內臟來賣,聽得人心寒,見佢地咁大反應搞到我都唔知係咪真係唔應該去。

但唔去留0係香港做乜?我已經0係香港虛渡左好多假期。依家公司又冇咩做,唔放假番工真係非常無聊。我唔想0係香港浪費青春。

我需要多一點正能量‧神啊!請支持我!

 


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...