2007年9月7日 星期五

澳洲闖蕩之旅(九) - 硬闖Emerald Backpackers+摘raseberries

最後一日摘梨,打算摘夠一bin就唔做。剛好管工前來同我地講今日只可摘半天,我們就同佢講我地決定唔做。佢叫我地去同office講。我問佢我地唔知點去office,佢話 U two girls ask too much!!我聽佢講去同carnavan park的負責人(一女人)講我要走,佢叫我去搵另一個男職員。個男職員又叫我去搵番個女人,我面有難色同佢講個女人叫我搵佢,佢於是載左我出office。
去到office,個負責人叫我搵番管工問我地摘左幾多bin,我再次面有難色同佢講我唔知點樣可以搵到個管工。我連佢個名都唔知。佢叫我形容下個管工,再幫我打電話搵佢,不過搵佢唔到。於是佢叫我自己報數,幫我計埋d糧,仲call埋的士。其時0係office見到來果日串我地未必摘到3 bin的阿伯,佢同我say hi,唔知佢知唔知我地自動投降?


快要回Emerald Backpackers,十分緊張。畢竟今次我地係明知無床位都硬闖回去‧唔知chris見到我地兩個不速之客會點呢?

抱著戰戰兢兢的心情,我地回到熟識的Emerad Backpacers.一到達,就見到幾個熟識的面孔: kenji、韓女ann、澳韓情侶、核突婆。大家都話我黑左。

之後去後花園搵hostel manager chris, chris見到我地,驚訝得碌大眼張大口,我唔識反認,同佢講我地冇錢,所以要番來。佢冇講咩,帶左我地去房。由於床位緊張,我同tak要分房。chris話我地好好彩,原本兩個床位係有人book左,點知佢地放左飛機。

ann話依家hostel的工作情況不太好,好多工都就快完/好多人等工。又有日韓人話chris幫唔到佢地搵工,佢地d工都係靠自己/朋友幫手搵。

雖然emerald仲有好多熟識0既面孔,不過難開左幾個月,見到咁多陌生backpacker,chris仲換埋女朋友,實在有人面全非之感。不過番到來,有一種回到家的感覺,even冇工,心覺得踏實。

再同Chris交惡

等左五日工,chris同我地講有工開,不過係contract job - 摘 raseberries。番emerald,就係因為唔想做contract job,想做時薪工,依家竟然又做摘生果。

最令我地氣憤的是,同房的法國妹遲過我地來hostel,但佢同我地同一日有工開,仲要係一份時薪工。我地搵chris理論,佢話法國妹早過我地打電話來book住宿,所以houly paid的工俾佢先‧tak問點解我們之前打電話來冇得book床位等工,法國妹就可以?chris話法國妹本身有朋友0係hostel住緊,來的機會很高,其他人成日打電話來book床位但係最後又冇來,所以依家唔會俾一D本身冇friend住緊0既人book床位。

其實無論點問chris 佢都總有理由去駁,所以馬死落地行,摘 raseberries去。
    



摘RASEBERRIS比摘橙同梨都容易,因為樹矮,D果又輕。不過D果又軟又淋,大力D都會裂,所以要好溫柔,唔可以太快。另外,樹葉濕水後會令人痕癢,我因受不了,要戴手套摘,影響速度。


摘一盒果可賺$0.7,一盆12盒即係$8。boss PAUL話佢會賣兩蚊一盒俾超市,超市卻賣五六蚊‧所以even d果係高當野,扣左人工佢都賺唔到幾多。由於冇工開多時,我地都好搏命摘,廁所都唔去,飯都係食左幾個字。第一日我摘左13盆,成一百蚊,但係因為太心急,摘左好多太生/太熟的果,BOSS PAUL要我第二日摘好D。

第二日我都有俾心機摘好佢,不過依然唔合規格。paul將我摘的其中一盒果反轉,那些果都散了。之後又將另一個picker摘的果反轉,依然完整無缺。我惟有再小心d摘,結果第二日產量趺至8盆。paul都算係咁,冇扣我人工,仲因為冇零錢,豪氣地俾多兩蚊我地,於是佢多左一個花名-真男人。

第三日,所有果樹都俾我們摘過一次,要摘第二輪。但d果大都未熟,冇野好摘,一個鐘都摘唔到一盆。我同tak讖量都跌至十盆以下。本來contact job就唔夠hourly paid job好搵,依家見到咁0既環境就更覺唔係路,想quit左佢等時薪工‧paul見我地唔想做,竟加人工至$10一盆.於是我地番多一日睇下點。

第四日,果未熟,產量冇起色,paul又經常要求我地摘好d,但我地真係有心冇力,決定辭工。paul幾嬲,已經唔想同我地講野。











又等左五日工,因有兩個backpacker離開,我同tak pick up左佢地份時薪工。同我地番工的仲有BACKPACKER中文韓男。

呢個farm叫chris & marie, 在melbourne也薄有名氣。我地0既工作只係一樣 : 除草,除足一星期。兩個boss chris & marie就好似香港的顏褔偉,鍾意親身上陣拍廣告。唔知係咪老板癲癲地,呢個 farm 做野d人都同其他 farm 唔同。多數farm d local都係阿嬸阿叔,呢度d local係陰陽怪氣的後生仔女,工作氣氛懶懶行,仲成日匿埋蛇王。感染左呢度的風氣,我們三個有時都會0係d隱閉地方蛇一蛇。不過份工本身唔辛勞,冇必要蛇,只係貪過癮。

呢份咁頹0既工人工係我地留澳以來最工,19蚊一個鐘,一個星期做四日半仲搵等多過人地做六日,可惜只係做得一星期。

 Chris & Marie's Farm



  印有chris & marie俏像的貨車。


沒有留言:

張貼留言

跟Mirror 悲喜與共 - 記Mirror Feel the Passion Concert

入坑三年,終於可以以合理距離現場睇到Mirror 12子的演出。雖然去年有兩次機會見到mirror,分別係迪士尼Fantastic Meet活動的mini concert 同埋喺會展搞嘅12怪盗分享會,但兩次的體驗都頗災難性。迪士尼那次雖然已提早兩小時去擺位,但因係唔夠早,連鏡仔...